Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
tvansante
Level 1

Source wijzigen en bevestigen op LG TV - Mediabox Next

Ik wil mijn source wijzigen op mijn LG TV.
De source knop brengt me naar een "LG scherm " waar ik met de pijltjes toetsen mijn source kan wijzigen. Niets aan de hand 🙂
Maar wanneer ik de source wil bevestigen lukt het niet.
De 'OK' knop doet het dan niet. 'OK'+ 'Source knop' bevestigd de source selectie ook niet.
(dit werkte wel op de Mediabox XL)

Is er een nieuwe knoppen combinatie die ik moet gebruiken om de source te bevestigen?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Haander
Level 9
tvansante Als jij de afstandsbediening van de Next hebt gekoppeld aan je televisie (dat kan heel makkelijk en binnen 2 seconden in het menu van de Next: bij onze Samsung tv op de slaapkamer ging het zelfs vanzelf), dan kun je met de Next afstandsbediening met de knop helemaal rechts onder de source uitzoeken.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Haander
Level 9
tvansante Als jij de afstandsbediening van de Next hebt gekoppeld aan je televisie (dat kan heel makkelijk en binnen 2 seconden in het menu van de Next: bij onze Samsung tv op de slaapkamer ging het zelfs vanzelf), dan kun je met de Next afstandsbediening met de knop helemaal rechts onder de source uitzoeken.
0 Kudos
tvansante
Level 1
Topicstarter
Haander
Inderdaad. Ik heb mijn asb opnieuw handmatig gekoppeld en nu doet hij het perfect. Dankjewel