1
Vraag
2
Reacties
tvansante

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Source wijzigen en bevestigen op LG TV - Mediabox Next

Ik wil mijn source wijzigen op mijn LG TV.
De source knop brengt me naar een "LG scherm " waar ik met de pijltjes toetsen mijn source kan wijzigen. Niets aan de hand 🙂
Maar wanneer ik de source wil bevestigen lukt het niet.
De 'OK' knop doet het dan niet. 'OK'+ 'Source knop' bevestigd de source selectie ook niet.
(dit werkte wel op de Mediabox XL)

Is er een nieuwe knoppen combinatie die ik moet gebruiken om de source te bevestigen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes
tvansante Als jij de afstandsbediening van de Next hebt gekoppeld aan je televisie (dat kan heel makkelijk en binnen 2 seconden in het menu van de Next: bij onze Samsung tv op de slaapkamer ging het zelfs vanzelf), dan kun je met de Next afstandsbediening met de knop helemaal rechts onder de source uitzoeken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes
tvansante Als jij de afstandsbediening van de Next hebt gekoppeld aan je televisie (dat kan heel makkelijk en binnen 2 seconden in het menu van de Next: bij onze Samsung tv op de slaapkamer ging het zelfs vanzelf), dan kun je met de Next afstandsbediening met de knop helemaal rechts onder de source uitzoeken.
tvansante
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Haander
Inderdaad. Ik heb mijn asb opnieuw handmatig gekoppeld en nu doet hij het perfect. Dankjewel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic