HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb zojuist een Next Mini mediabox geinstalleerd. Met de 'oude' mediabox had ik een sounbar aangesloten en dat werkte prima. Dit ging via een optical connection (op soundbar en op de mediabox). Nu met de nieuwe mediabox Next Mini werkt de soundbar niet meer (ik moet de soundbar nu uitzetten en het TV geluid aan om iets te horen). Op de TV staat wel dat welke audiokanaal actief is (van de TV-> dan heb ik geluid via de TV of extern audio apparatuur-> soundbar maar daar komt dan geen geluid van de zender uit).
Ik heb de next mini aangesloten op de tv en de tv op de soundbar, beide via hdmi.
Heeft iemand een oplossing hiervoor ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De soundbar moet op een hdmi-arc aansluiting van de tv. Anders komt er geen geluid naar de soundbar.
De tv moet dan geluid geven via externe apparatuur optie.
De soundbar moet op een hdmi-arc aansluiting van de tv. Anders komt er geen geluid naar de soundbar.
De tv moet dan geluid geven via externe apparatuur optie.
@damb65 verkeerde next gekozen dus.
De normale next heeft namelijk wel een optische aansluiting., gebruik ik ook met mijn next en werkt prima.
De reactie van @bloemen64 kan ook maar dat is dus even puzzelen.
Gebruik je wel de bijgeleverde hdmi kabel, die is namelijk hiervoor geschikt. (mini-TV)
Hoi @damb65,
Is het uiteindelijk gelukt met het geluid?
Jaaaa het werkt. Bedankt
Ja, fijn dat het weer werkt!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...