1
Vraag
2
Reageer en help mee
57

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Soundbar via HDMI: "tv geluid" en "audiosysteem" constant in beeld

Dan nog een probleem. Heb een philips tv en een soundbar met hmdi aansluiting. Heb alles ingesteld volgens menu en instellingen maar steeds komt rechtsonder in beeld " tv geluid" en" audiosysteem" . Erg irritant . Dit is aan de hand sinds ee de mediabox hebben gekregen . Alles al geprobeerd maar te einde maar een optical snoer aangesloten op soundbar en tv. Heb de hulplijn al gebeld maar konden me ook niet verder helpen. Misschien jullie wel!!

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

"Dan nog een probleem."

Zijn je eerdere problemen al opgelost?

Zo nee, wat zijn dat voor problemen en zoek je daar nog een oplossing voor?

 

"Heb een philips tv en een soundbar met hmdi aansluiting. Heb alles ingesteld volgens menu en instellingen maar steeds komt rechtsonder in beeld " tv geluid" en" audiosysteem" ."

Heb je een mediabox in gebruik?

Zo ja, welke precies?

Welke TV precies?

Welke soundbar precies?

Hoe heb je die ingesteld?

Volgens welk menu en welke instellingen?

Hoe waren de apparaten, in welke volgorde, met welke kabels, aan elkaar verbonden?

57
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Bert

Ik probeer een aantal vragen te beantwoorden. Tv is philips 50pus7304/12 . Ik heb een mediabox next en een jbl soundbar.  Soundbar via hdmi aangesloten op tv . Instellingen van mediabox dan naar beeld en geluid,dan naar koppel je afstandsbediening  en optie  kies een ander "jbl" Hoop dat ik voldoende de gestelde vragen heb beantwoord!!

Groet Jan 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ik ken deze Philips TV niet en heb geen JBL, maar nu kan iemand die deze apparatuur heeft of weet hoe die werkt, je mogelijk op weg helpen.

 

Welke JBL heb je precies?

Dat kan ook nog uitmaken hoe één en ander ingesteld moet worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic