1
Vraag
2
Reageer en help mee
Alyssa2017

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Soundbar gaat niet meer aan met AB Next

Hallo allemaal,

 

Sinds maart in het bezit van een Ziggo Next omdat ik totaal niet technisch ben laten installeren door een Ziggo medewerker.

 

Alles werkte maar al heel snel werkte de soundbar niet meer op de AB ik kon hem toen nog wel met de eigen AB aanzetten maar nog weer iets later viel de soundbar soms uit soms wel te herstarten en soms ook niet. Sinds enige tijd krijg ik hem helemaal niet meer aan.

 

Alle tips en trix geprobeerd stroom eraf, optische kabel zit er aan maar krijg hem niet meer aan de praat gelukkig heb ik het geluid van de TV nog maar vind het zonde van het geluid iemand enig idee wat er fout gaat?

 

Alvast bedankt, 

Jeanet

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Als het ook met de originele afstandsbediening niet lukt, zal het wel aan de soundbar liggen. (je hebt wel de batterijen vervangen)?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke soundbar is het precies?

Alyssa2017
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik snap je gedachte gang ja de batterijen zijn vervangen er komt wel stroom op de soundbite ik zie het volume omhoog gaan maar hij lijkt hier te blijven hangen. Het lampje van de subwoofer brandt ook dus aan de stroom zit het volgens mij niet.

Het zou natuurlijk kunnen maar dan zou het toevalligerwijs samen vallen met de aansluiting van de Next.

 

Dank voor je reactie!

Alyssa2017
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een Samsung televisie en ook een soundbar met subwoofer van Samsung.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

ik ken de Samsung niet, hopelijk komt er snel iemand voorbij die deze wel kent en je op weg kan helpen.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Alyssa2017, ik hoop natuurlijk dat het al lang werkt! Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik je vragen om via de instellingen eerst een ander merk audio apparaat te kiezen en hem dan weer om te zetten naar de Samsung. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic