Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Patrick21081977
Level 1

Soundbar Jbl bar2.0 en ziggo horizon

Hoi , 

Even een vraag . Ik heb een Sony bravia tv met een hdmi arc aansluiting  een jbl soundbar met hdmi arc aansluiting en de ziggo horizon box . Ik heb de tv en de soundbar aangesloten op elkaar middels een hdmi kabel op de  hdmi arc aansluiting en de horizon box aangesloten op de tv middels een hdmi kabel op de reguliere hdmi aansluiting .  Maar nu is mijn probleem dat ik totaal geen geluid heb via de soundbar . De soundbar doet het wel want ik heb via mijn telefoon wel muziek kunnen afspelen op de soundbar . Iemand enig idee wat ik fout doe ? 

thx alvast . 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Heb je ook bij TV instellingen gekeken bij Geluid of de optische uitvoer HDMI overeen komt met de Soundbar 

En heb je als je de Media Box aanzet op de Menu/Homeknop drukt, tandwiel op rechts dan tabblad beeld en geluid vervolgens staat er een optie Bepaal je Volume, heb je die op TV of op Soundbar staan, of kies één knop voor alle apparaten, daar kan je ook je soundbar toevoegen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Patrick21081977,

Tja, die soundbar sluit je natuurlijk aan voor geluid! Erg onhandig dat het nu niet goed werkt. Heb je de tips van @Dave al gevolgd?