1
Vraag
2
Reageer en help mee
Harikanari

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sopranos seizoen 5 aflevering 2 en seizoen 6 aflevering 1 ontbreken

Wie kan helpen met ontbrekende titel als in onderwerp genoemd?

36 Reacties 36
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Harikanari, welkom op de Ziggo Community!

Bij mij missen de afleveringen inderdaad ook. Ik heb het intern doorgezet en hoop spoedig op terugkoppeling!

Daniel11_

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aflevering 5 en 10 van seizoen 6 ontbreken ook

Suvorov78

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S2 E2 ontbreekt bij mij… 

kvd-vdvd

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In het totaal missen er vijf afleveringen:

S02E02
S05E02
S06E01
S06E05
S06E10
 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Suvorov78 & @kvd-vdvd,

S02E02 krijg ik op dit moment wel weer naar voren, jullie ook? De rest ontbreekt inderdaad nog, ik ga er opnieuw achteraan.

tarantino

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi @Suvorov78 & @kvd-vdvd,

S02E02 krijg ik op dit moment wel weer naar voren, jullie ook? De rest ontbreekt inderdaad nog, ik ga er opnieuw achteraan.

Hi, 6x01 ontbreekt nog steeds..

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @tarantino,

Ik zie het inderdaad  Het probleem is hardnekkiger dan gedacht, maar ik zie dat er nog steeds hard aan gewerkt wordt. Zodra ik nieuws heb, laat ik 't weten.

tarantino

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Alex Ziggo

 

Ik zie dat de ontbrekende afleveringen vandaag weer zijn toegevoegd. De afleveringen kunnen echter niet afgespeeld worden (o.a. S06E01 en S06E05). Alle andere afleveringen doen het wel gewoon, het gaan alleen om de afleveringen die vandaag weer zijn toegevoegd. 

Zou hier even naar gekeken kunnen worden? Alvast dank. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @tarantino - Ik zie 't inderdaad en ben er reeds mee bezig. Ik had verwacht; even een aflevering beschikbaar maken, maar blijkbaar heeft het toch meer voeten in de aarde. Het storingsticket staat nog open, dus ik verwacht dat het spoedig alsnog gaat werken!

Plurper

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Is er inmiddels al een update over dit probleem? Ik zou erg graag aan het laatste seizoen willen beginnen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Plurper,

Helaas nog niet. Er vielen meerdere afleveringen van diverse series onder. In eerste instantie zijn ze allemaal toegevoegd, maar helaas bleek dat voor enkele niet te werken, zoals hier het geval is. We zijn er van op de hoogte en hopen het spoedig op te lossen!

Romie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is dit inmiddels opgelost? 
 

 

Harikanari
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo!

wat is de status van de oplossing van dit probleem?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Harikanari,

Ik zie helaas nog geen verandering. Ik heb de verantwoordelijke afdeling opnieuw om informatie gevraagd. 

SanderBrusse

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Alex Ziggo

Heeft u al wat informatie ontvangen? Ik hoop dat het snel wordt opgelost, dit probleem is immers al langer dan een maand aan de gang. 

WJ66

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan dit nou al een maand duren? Ik ontdekte de missende aflevering  pas gisteren,…..maar zie nu met verbijstering deze reacties. Graag dus zsm concrete oplossing Ziggo!!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Ik zal eerlijk bekennen dat ik dit ook totaal niet had verwacht. Nieuwe informatie heb ik helaas niet. Het (b)lijkt ontzettend veel voeten in de aarde te hebben. Uiteraard kom ik direct weer in de lucht als ik wel nieuws heb.

Tvkijker1234

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Erg vervelend dat dit dus al een maand speelt en er ook geen uitzicht lijkt op een oplossing. Redelijk ongelofelijk. Is het wellicht een oplossing als jullie de rechten voor HBO verkopen aan een bedrijf dat wel verstand heeft van streaming? 

Dannysheikh

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag Alex, Ik ook ontdekte de missende aflevering gisteren inclusief E10. Contact gehad met ziggo webcare en begreep dat dit is een bekend probleem wat al een poos speel. Zie nu met enorme verbijstering deze reacties. In welke sfeer/richting wordt de oplossing gezocht? Eigenlijk zou dit niet kunnen…. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic