ik heb een vraagje over mijn sonos beam. ik heb sinds kort een nieuwe 4k sony bravia tv.
nu heb ik een next box van ziggo aan gesloten op mijn tv en de beam op arc aan gesloten.
ik heb een update gehad naar android 8 op mijn tv . nu heb ik het volgende probleem als ik mijn tv soms vanuit stand-by aan zet gebeurt het wel is dar de tv zelf opnieuw opstart nu heb ik tussen op de ziggo next box een cec killer geplaatst en het herstart probleem is over tv doet dit niet altijd zonder cec killer het opnieuw opstarten van tv met aan zetten van tv. nu heb ik gelezen dat ziggo next box dat probleem kan veroorzaken van wegen krachtige cec singiaal. en het ook niet echt een goede combinatie is met sonos. zijn er meer mensen die dit soort gelijke of andere cec problemen hebben door next box ziggo? is hier een oplossing voor ?alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@hanh ik wacht update van tv af ik ben benieuwd of hij het dan erna ook doet ga het dan wel keer proberen om via hdmi aan te sluiten. Dit blijkt wel dat optische kabel wel stabieler is of zie ik dit verkeerd? Als sonos zelfs mij adviseerde om op optische kabel aan te sluiten.
Dit is prima zo. Ik kan ook niet overzien wat de echte oorzaak is van je oorsponkelijke probleem, dat wel weg zou moeten gaan, vind ik.
Als het via een Update van je Sony TV lukt, dan lag het tenmiste niet aan de Next. Dat is dan weer prettig voor Ziggo Mods die problemen van de Next proberen te inventariseren.
Daar valt nu nog niks over te zeggen.
@hanh jij bedankt voor het mee denken topic kan worden gezet als opgelost
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.