De afstandbediening van de Next Mini is zo ingesteld dat de TV en de Next Mini met 1 knop (rechts boven) aan- en uitgezet kan worden. Dit werkt, echter bij het uitzetten, gaat de tv en next mini na paar seconden automatisch weer aan.
Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag, wellicht heeft u na het uitvoeren van deze handelingen in deze video het gewenste en effect en is dit de oplossing. Als het niet is opgelost dan hoor ik het graag en zal ik in het archief van de Ziggo community alsmede verder op YouTube en op internet verder voor u gaan zoeken of ik de oplossing kan vinden.
Sony Bravia TV: Fix- Turning ON and OFF Automatically by Itself!
Dank voor de reactie.
Ik heb inderdaad inmiddels de Bravia Sync opties op de tv uit gezet.
Dat betekent wel dat ik de tv-ontvanger (mini next) en de tv met 2 handelingen op de afstandsbediening van ziggo uit moet zetten.
Ik vind dit helemaal OK, maar toch vreemd, er moeten toch meer mensen tegen dit probleem aanlopen?
in de instellingen van de mini de optie "1 knop voor aan-uitzetten" op uit zetten. je gebruikt dan zowel de witte als rode knop voor aan+uitzetten van de tv en mini
Jazeker, daar heb ik met mijn Sony XR-65A80K (2022) i.c.m. de gewone Next ook last van.
Maar niet altijd. Misschien 2 van de 10 keer dat’ie weer spontaan aangaat. Overigens blijft mijn Next gewoon uit.
Meestal laat ik de TV dan nog een 5 tot 10 min. aanstaan. Als ik hem dan met de TV-knop op de AB uitzet dan blijft’ie ook uit. Als ik dat eerder doe dan wil die nog wel eens een keer weer aanspringen.
Iets in de Next triggert de TV, maar wat?
Next staat op ‘trage start’. Heeft dat ook nog invloed op het (snelheid) van het uitschakelen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.