1
Vraag
2
Reageer en help mee
Shamwarie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sonos Beam - Communicatiefout

1HLlo, wij zijn net overgestapt  van Xs4all naar Ziggo. Installatie door Ziggo. Wij hebben een Sonos beam soundbar  aangesloten op de tv. Verder hebben we 2 Sonos One in gebruik.

Sinds de overstap hebben wij problemen met het geluid. Dit schakelt van audio systeem naar Tv speakers met de melding dat er een communicatiefout optreedt.

Hoe kunnen we dit oplossen?

 

Bij voorbaat dank!

Groet

Shamwarie

1 Reactie 1
Francois83
Expert
Expert
  • 571Posts
  • 31Oplossingen
  • 195Likes

@Shamwarie 

heb je de netwerk op je Sonos al een keer op nieuw geïnstalleerd via de app?

is het via wifi of via internet kabel aangesloten?

mocht dit niet werken 

probeer dan bij voorkuur via internetkabel aansluiten 

en probeer je Sonos apparatuur eens naar fabriek instellingen te zetten.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic