IK heb sinds kort het Ziggo SmartWifi V2+ modem geinstalleerd.
Ik krijg geen stabiele verbinding met mijn Sonos AMP systeem met drie one boxen tot stand.
Ik heb de 5Ghz band al een nieuwe naam gegeven.
Ik heb de MTU naar 1472 gezet.
Ik heb netwerk opnieuw geconfigureerd in Sonos.
Ik heb kanaal optimalisatie uitgeschakeld.
Bij DHCPv6 server heb ik Stateful (DHCPv6) ingeschakeld.
Gisteren 4 juli 2025 heeft systeem hele dag zonder problemen gedraaid.
Gisteren TV gekeken en systeem uitgeschakled.
Vanmorgen Sonos ingeschakeld geen verbinding.
Als nood vanmorgen TCP/IP kabel van modem naar een one box aangesloten.
Systeem werkt. Echter kabel door de kamer geen oplossing.
Wie weet nog meer oplossingen om probleem op te lossen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Aansluit doos vervangen. Signaal op aansluit doos gesplitst. Modem direct op kabel. Andere aansluiting naar versterker. Het lijkt erop dat Sonos het beste op 2,4 GHz werkt.
Monteur zei dat als het niet lukt om Sonos stabiel te maken hij de Sonos op ziggo-gast netwerk zet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @HNd, welkom op de Ziggo Community! 😄
Super dat je al wat aanpassingen hebt gedaan om te controleren of dit het probleem oplost. Ik zie dat er inmiddels een monteur is ingepland voor vanavond.
Laat je ons weten of het probleem na het bezoek is opgelost?
Ik houd je op de hoogte.
Aansluit doos vervangen. Signaal op aansluit doos gesplitst. Modem direct op kabel. Andere aansluiting naar versterker. Het lijkt erop dat Sonos het beste op 2,4 GHz werkt.
Monteur zei dat als het niet lukt om Sonos stabiel te maken hij de Sonos op ziggo-gast netwerk zet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.