Vraag
Reacties
Oplossing
Gstalpers
Level 6

Software update 5.02: Aan/uit knop werkt niet meer

Na de nieuwe update 5.02 en er niets aan de instellingen is veranderd wil de één knop aan/uit niet meer.

alleen de next gaat aan/uit televisie moet je apart inschakelen. 
ook al de afstandsbediening opnieuw geinstalleerd.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo
Level 20
T.E.A.M.

@Gstalpers wat vaak helpt. Stel even de functie alles met een knop opnieuw in. 

 

Zet dan de tv even 5 a 10  minuten stroomloos. ( echt van stopcontact) 

 

Vaak helpt dit bij velen . ( Een enkele keer helpt het niet bij enkele klanten) maar de moeite waard om het uit te testen. Onlangs ook zo iemand geholpen.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert
Level 21
T.E.A.M.
0 Kudos
Gstalpers
Level 6
Topicstarter

Zoals je aan mijn vraag kunt zien is dat het eerste wat ik geprobeerd heb

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

"ook al de afstandsbediening opnieuw geinstalleerd."

Dat opnieuw installeren kan zowel op de Next als op de TV.

Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Gstalpers ik ben even benieuwd of het inmiddels is gelukt, stuur je ons een update? 

0 Kudos
Gstalpers
Level 6
Topicstarter

@Judith zelfs het naar fabrieksinstellingen helpt niet. Ook asb opnieuw koppelen met tv en 0 button.

opnieuw koppelen met menu werken ook niet.

ook pas een nieuwe asb ontvangen. Is echt onstaan na nw update.

 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Dat maakt het dubbel zuur. Het gekke is, dat ik dit probleem thuis helemaal niet ervaar. Heb je na het resetten naar de fabrieksinstellingen bij de instellingen energiestand in stand-by opnieuw aangepast naar "snelle start"?

0 Kudos
Gstalpers
Level 6
Topicstarter

@Jamyla ja

0 Kudos
robbo
Level 20
T.E.A.M.

@Gstalpers wat vaak helpt. Stel even de functie alles met een knop opnieuw in. 

 

Zet dan de tv even 5 a 10  minuten stroomloos. ( echt van stopcontact) 

 

Vaak helpt dit bij velen . ( Een enkele keer helpt het niet bij enkele klanten) maar de moeite waard om het uit te testen. Onlangs ook zo iemand geholpen.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Gstalpers en zo zijn we weer wat verder.

Hebben de laatste tips geholpen? Speelt het nog? We horen het graag! 

0 Kudos
Gstalpers
Level 6
Topicstarter

@robbo  en @Jacob  @Judith  De oplossing van @robbo  heeft geholpen.

tv 10 min van de stroom af.

@robbo bedankt 

robbo
Level 20
T.E.A.M.

@Gstalpers fijn dat mijn tip heeft geholpen! Fijn weekend. Gr Rob