Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
edebee wrote:
Ik hoop dat ik hier goed zit :relaxed: voor firmware advies. Graag zou ik de volgende optie zien in een toekomstige firmware zeker voor Oled tv's. Als je het beeld pauzeerd op de next dan komt er geen screensaver na een tijdje. Gisteren stond mij tv dus bij 30 min gepauzeerd , is niet al te best tegen inbranden op een Oled TV.
edebee wrote:
.......
Bij een kennis van me die KPN heeft werkt de screensaver van de KPN box wel zoals gewenst is
bloemen64 wrote:
"AudiovertragingBij het gebruik van een externe geluidsinstallatie kan het voorvallen dat beeld en geluid niet synchroon lopen. Dankzij de nieuwe instelling audiovertraging kan je de timing van het geluid aanpassen. De functie werkt voorlopig alleen als je versterker of soundbar aangesloten is op de optische uitgang van je Telenet TV-box, nog niet via HDMI."
Dat is jammer, want HDMI-ARC zorgt er juist voor dat je geen 2 afstandsbedieningen hoeft te gebruiken om de soundbar en TV te bedienen. Ik heb vanwege dat gemak daarom speciaal een soundbar met HDMI-ARC gekocht. Een typisch probleem, want ik heb beiden in gebruik, de 'gewone' Mediabox en de Next, bij dezelfde opstelling en aansluitingen heb ik met de oude box geen lyp-sinc problemen bij gebruik van mijn soundbar en met Next wél. Wanneer ik via de TV-speakers het programma kijk en beluister zijn er geen problemen met lip-sync, een duidelijk bewijs dat het aan de Next ligt en niet aan de manier van aansluiten oid. Ik ben benieuwd of het ooit opgelost gaat worden voor de HDMI-ARC aansluiting op de externe apparatuur, want dit probleem speelt nu toch al zolang de Next is uitgeleverd.
ArChie.DVB wrote:
Beeldkwaliteit is volgens de Belgen dus geen gekend probleem waaraan gewerkt wordt...
DirkZutphen wrote:
De beste man scheef, als we de zelfde versie als de Belgen krijgen.
De uitrol is hier dus nog helemaal niet op begonnen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.