1
Vraag
2
Reacties
DareDeVL

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Software Extra Mediabox

Hallo , 

Mijn vraag gaat over de Mediabox die je krijgt als je voor €4,- per maand een extra Mediabox aanschaft. 

Mijn vraag: is de software van de normale Mediabox ( geen XL of next) het zelfde als in de Mediabox next? Dit aangezien er tot 2 a 3 maanden geleden veel problemen waren met de Mediabox.  Heeft de Mediabox ook een software update gehad of alleen de Mediabox XL ? 

Ik zie jullie antwoorden graag tegemoet.

Groet, 

Rob 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes
DareDeVL wrote:

@RoWi.

 

De extra Mediabox heb ik telefonisch  kunnen bestellen via de klantenservice van Ziggo. Dit aangezien wij 2 tv's hebben. 

Ah oke dat is dus even afwachten of de Mediabox problemen geeft. Anders misschien toch overstappen naar een CI+ module van Ziggo voor de 2e TV.

Groet, 

Rob 

 

dat zijn humax die hebben een andere software  

waarschijnlijk kun je daar wel een externe harde schijf aan koppelen voor opname en pauzeren 

 

Bekijk in context

8 Reacties 8
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik ben heel benieuwd hoe en waar je die 2e box hebt gevonden.

Op basis van recente reacties vanuit de moderatoren krijg je wat genoemd wordt een standaard ontvanger die in funtionaliteit en software volledig verschilt van de Next of XL. 

 

DareDeVL
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@RoWi.

 

De extra Mediabox heb ik telefonisch  kunnen bestellen via de klantenservice van Ziggo. Dit aangezien wij 2 tv's hebben. 

Ah oke dat is dus even afwachten of de Mediabox problemen geeft. Anders misschien toch overstappen naar een CI+ module van Ziggo voor de 2e TV.

Groet, 

Rob 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De Mediabox zal geen problemen geven deze zal niet meer kunnen dan een CI module.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes
DareDeVL wrote:

@RoWi.

 

De extra Mediabox heb ik telefonisch  kunnen bestellen via de klantenservice van Ziggo. Dit aangezien wij 2 tv's hebben. 

Ah oke dat is dus even afwachten of de Mediabox problemen geeft. Anders misschien toch overstappen naar een CI+ module van Ziggo voor de 2e TV.

Groet, 

Rob 

 

dat zijn humax die hebben een andere software  

waarschijnlijk kun je daar wel een externe harde schijf aan koppelen voor opname en pauzeren 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @DareDeVL en welkom op de Community,

Zo te lezen heeft @anoniemforum al het juiste antwoord gegeven op jouw vraag. De nieuwe TV ervaring software is alleen beschikbaar op de Ziggo Mediabox XL en dus niet op de reguliere Ziggo Mediabox zoals de Humax, Pace of Cisco mediaboxen.
Op dit moment is het alleen zo dat we tijdelijk geen extra Mediaboxen uitleveren. Zoals hier te zien is, bieden wij op het moment alleen een Extra CI Plus aan. Wanneer de Extra Mediabox (Next) weer  beschikbaar is helaas nog niet bekend. 

Een alternatief voor een Extra Mediabox of CI Plus is de Ziggo Go Tv app voor Android TV (boxen), Amazon Firestick TV of Apple TV. Op deze pagina lees je hierover meer. 
Laat het maar weten als je hierover nog vragen hebt. We helpen jou dan graag. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Paul Ziggo dat is in tegenspraak met een uitspraak van @Lycke Ziggo  die aangaf dat een standaard mediabox als 2e ontvanger weer mogelijk zou zijn en ze was verbaasd dat dit nog niet mogelijk is en nog niet aangegeven op de website.

Zie dit topic.  Ik zou daar eventueel hier graag een opheldering over zien.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Heel scherp @RoWi.
Ik moet het bericht van Paul even rectificeren. Het is sinds kort weer mogelijk om een Extra Standaard Mediabox voor € 4- per maand te bestellen. In voormalig UPC gebied is dit een HD Pace mediabox en in Ziggo gebied betreft dit een Humax 5300C. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Cecilia Ziggo wrote:

Heel scherp @RoWi.
Ik moet het bericht van Paul even rectificeren. Het is sinds kort weer mogelijk om een Extra Standaard Mediabox voor € 4- per maand te bestellen. In voormalig UPC gebied is dit een HD Pace mediabox en in Ziggo gebied betreft dit een Humax 5300C. 

Dank voor deze opheldering, niks zo vervelend als tegenstrijdige informatie.

Maar hoe kunnen we deze bestellen enkel via de klantenservice? Vanuit de Mijn Ziggo omgeving lijkt dit nog niet mogelijk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic