Wij kijken soms TV via AppleTV of Chromecast. Regelmatig valt dan de verbinding uit. Bij het checken van de performance blijkt het volgende: de snelheid van zowel AppleTV als Chromecast is maar 65. Kunnen jullie vertellen of dit een normale snelheid is, of dit wellicht het probleem kan veroorzaken of dat er iets totaal anders aan de hand is? Alvast dank voor het meedenken.
Leonie
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Leonie W schreef:
Lukt nu dus wel dus ik ga nog een keer proberen te antwoorden op Ronidh,
Dankjewel voor je reactie! Ik bedoel inderdaad 65Mb/sec en dit lees ik uit mn connect-box. De AppleTV is aangesloten op de Wifi en ik heb een Internet Start abonnement. Kun je naar aanleiding van mijn antwoorden nog meer tips geven? Alvast dank weer!
Ik doe mijn best.
Voor de zekerheid dit abonnement heb je ?
En als dit inderdaad zo is en je apple tv maakt verbinding via de wifi is dit prima ! en voldoet het volledig aan de snelheid die bij je abonnement hoort.
Als advies kan ik geven de apple Tv via een lan kabel aan te sluiten op het modem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
ik vraag me af hoe je bijvoorbeeld met de apple Tv de snelheid meet ? via een app ?
65 als dat 65Mb/s is ? moet ruim voldoende snelheid zijn om video te zien.
Hoe is de apple aangesloten ? via wifi of een upt kabel < dit laatste is het beste om te doen.
Welk abonnement snelheid neem je af van Ziggo ?
Hey @Leonie W, welkom hier!
Wat ontzettend balen dat je tijdens het streamen naar je Apple TV of Chromecast regelmatig geconfronteerd wordt met onderbrekingen! Dat lijkt mij niet lekker tv kijken en het is dan ook super om te zien dat je de Community daarvoor benaderd.
@Ronihd heeft een aantal vragen gesteld om het probleem beter in beeld te krijgen. Heb je daar een terugkoppeling op? Dan schieten wij je verder te hulp vanuit hier!
Ik kan geen reactie plaatsen; krijg telkens een foutmelding
Deze X doet hij het wel.
Dankjewel voor je reactie! Ik bedoel inderdaad 65Mb/sec en dit lees ik uit mn connect-box. De AppleTV is aangesloten op de Wifi en ik heb een Internet Start abonnement. Kun je naar aanleiding van mijn antwoorden nog meer tips geven? Alvast dank weer!
@Leonie W schreef:
Ik doe mijn best.
Voor de zekerheid dit abonnement heb je ?
En als dit inderdaad zo is en je apple tv maakt verbinding via de wifi is dit prima ! en voldoet het volledig aan de snelheid die bij je abonnement hoort.
Als advies kan ik geven de apple Tv via een lan kabel aan te sluiten op het modem.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.