1
Vraag
2
Reacties
Leonie W

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Snelheid (Mb/s)

Wij kijken soms TV via AppleTV of Chromecast. Regelmatig valt dan de verbinding uit. Bij het checken van de performance blijkt het volgende: de snelheid van zowel AppleTV als Chromecast is maar 65. Kunnen jullie vertellen of dit een normale snelheid is, of dit wellicht het probleem kan veroorzaken of dat er iets totaal anders aan de hand is? Alvast dank voor het meedenken.

Leonie

 

 
 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8208Posts
  • 313Oplossingen
  • 3240Likes

@Leonie W  schreef:

Lukt nu dus wel dus ik ga nog een keer proberen te antwoorden op Ronidh,

 

Dankjewel voor je reactie! Ik bedoel inderdaad 65Mb/sec en dit lees ik uit mn connect-box. De AppleTV is aangesloten op de Wifi en ik heb een Internet Start abonnement. Kun je naar aanleiding van mijn antwoorden nog meer tips geven? Alvast dank weer!


Ik doe mijn best.

Voor de zekerheid dit abonnement heb je ? 

 

Ronihd_0-1620296152770.png

 

En als dit inderdaad zo is en je apple tv maakt verbinding via de wifi is dit prima ! en voldoet het volledig aan de snelheid die bij je abonnement  hoort.

 

Als advies kan ik geven de apple Tv via een lan kabel aan te sluiten op het modem.

 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8208Posts
  • 313Oplossingen
  • 3240Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

ik vraag me af hoe je bijvoorbeeld met de apple Tv de snelheid meet ? via een app ?

 

65 als dat 65Mb/s is ? moet ruim voldoende snelheid zijn om video te zien.

Hoe is de apple aangesloten ? via wifi of een upt kabel < dit laatste is het beste om te doen.

Welk abonnement snelheid neem je af van Ziggo ?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Leonie W, welkom hier! 

 

Wat ontzettend balen dat je tijdens het streamen naar je Apple TV of Chromecast regelmatig geconfronteerd wordt met onderbrekingen! Dat lijkt mij niet lekker tv kijken en het is dan ook super om te zien dat je de Community daarvoor benaderd. 

 

@Ronihd heeft een aantal vragen gesteld om het probleem beter in beeld te krijgen. Heb je daar een terugkoppeling op? Dan schieten wij je verder te hulp vanuit hier!

Leonie W
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan geen reactie plaatsen; krijg telkens een foutmelding

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8208Posts
  • 313Oplossingen
  • 3240Likes

Deze X doet hij het wel.

Leonie W
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lukt nu dus wel dus ik ga nog een keer proberen te antwoorden op Ronidh,

 

Dankjewel voor je reactie! Ik bedoel inderdaad 65Mb/sec en dit lees ik uit mn connect-box. De AppleTV is aangesloten op de Wifi en ik heb een Internet Start abonnement. Kun je naar aanleiding van mijn antwoorden nog meer tips geven? Alvast dank weer!

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8208Posts
  • 313Oplossingen
  • 3240Likes

@Leonie W  schreef:

Lukt nu dus wel dus ik ga nog een keer proberen te antwoorden op Ronidh,

 

Dankjewel voor je reactie! Ik bedoel inderdaad 65Mb/sec en dit lees ik uit mn connect-box. De AppleTV is aangesloten op de Wifi en ik heb een Internet Start abonnement. Kun je naar aanleiding van mijn antwoorden nog meer tips geven? Alvast dank weer!


Ik doe mijn best.

Voor de zekerheid dit abonnement heb je ? 

 

Ronihd_0-1620296152770.png

 

En als dit inderdaad zo is en je apple tv maakt verbinding via de wifi is dit prima ! en voldoet het volledig aan de snelheid die bij je abonnement  hoort.

 

Als advies kan ik geven de apple Tv via een lan kabel aan te sluiten op het modem.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic