Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kreeg een aanbod om humax om te ruilen voor smart mini. Ik heb twee maal een humax staan en wilde de humax met harde schijf omruilen. Deze is eigendom.
Na installatie blijkt dat je voor opname een extra abbonement moet afsluiten en wilde next mini boven zetten i.p v humax van ziggo zonder harde schijf. Bij het terugzetten van de humax werkt de smartcart niet meer. Ingelogt op mijn ziggo om te resetten. Daar is de smartcart verdwenen er staan er nog maar drie van de vier. Twee met nummer en een onbekend.
De helpdesk kan niets voor mij doen.
Er staan vier kaarten in het systeem waarvan een niet bij ons hoort. Twee werken er nog en de derde kan ik niet zien is door jullie gereset maar werkt nog niet. Hoe kan het dat er zomaar kaarten verdwijnen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Omdat u in het start bericht specifiek een ruiling noemt, is één actieve box en smartcard gedeactiveerd, en de Mini voor in de plaats gekomen.
1 van de smart cards zal door het systeem worden gezien als zijnde hoofdontvanger, de Mini is daar vermoedelijk voor in de plaats gekomen. De vierde waarvan u denkt dat deze niet bij u hoort zal de Mini betreffen.
Inderdaad is voor cloudopname minimaal TV Compleet nodig. Dat is niet een 'extra' abonnement maar een abonnement met meer opties. Helaas bied Ziggo cloudopname nog niet als extra optie aan. In principe kunt u elke werkende smartcard in de Humax met opname mogelijkheid stoppen.
Je zou er vijf mogen hebben..
Staat er van de next mini ook niet het serienr.
De next mini staat appart vermeld als next mini Ik moet daarnaast nog 4 smartcarts moeten zien. De smartcart is verdwenen na installatie van de next mini.
het zou kunnen dat die smartcard als hoofd product stond en de next mini daarvoor inplaats is gekomen waardoor de smartcard is gedeactiveerd
Omdat u in het start bericht specifiek een ruiling noemt, is één actieve box en smartcard gedeactiveerd, en de Mini voor in de plaats gekomen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...