1
Vraag
2
Reacties
LeoRo

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Smartcards deactiveren

Hoi, ik heb enkele smartcards die doordat de kinderen uit huis zijn niet meer gebruikt worden. Ik zou deze willen deactiveren en verwijderen uit mijn account. Hoe kan ik dit doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3934Posts
  • 464Oplossingen
  • 1358Likes

Dankjewel @LeoRo 

 

Ik heb de smartcard die vermeld stonden in je profiel beeindigd. Hou er rekening mee dat je deze in de toekomst niet opnieuw kan activeren.

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66802Posts
  • 4691Oplossingen
  • 18479Likes

Dit kun je niet zelf, een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zijn het huur smartcards of eigen smartcards?

Indien eigen smartcards.

Wil je alle smartcards deactiveren?

LET OP, ze kunnen nooit meer geactiveerd worden, dus als ze je niets kosten, zou ik ze laten staan.

Tegenwoordig kun je alleen nog maar smartcards huren bij Ziggo voor 2 euro per maand.

LeoRo
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil 3 (van de 5) smartcards deactiveren en verwijderen. Het zijn geen huur smartcards

Template

Level 16
Expert
  • 1976Posts
  • 47Oplossingen
  • 559Likes

Indien het gehuurde zijn, door Ziggo, dan scheelt het in de abonnementskosten. Zijn ze nog van fZiggo, dus van voordat Ziggo&UPC samen als Ziggo verder gingen dan zijn ze eigendom van de klant, dan blijft de prijs per maand hetzelfde. Dus zijn ze gehuurd laat ze door Ziggo er uithalen, zijn ze gekocht of in eigendom doordat ze bij het abonnement verkregen zijn bij fZiggo, doe dan niks. 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 66802Posts
  • 4691Oplossingen
  • 18479Likes

Zet de drie serienummers die je wilt verwijderen tussen haakjes achter je huisnummer in je profiel, dan kan een Ziggo moderator die verwijderen uit je Mijn Ziggo.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

LeoRo
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik hen de smartcardnummers aan het huisnummer in mijn profiel toegevoegd.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3934Posts
  • 464Oplossingen
  • 1358Likes

Dankjewel @LeoRo 

 

Ik heb de smartcard die vermeld stonden in je profiel beeindigd. Hou er rekening mee dat je deze in de toekomst niet opnieuw kan activeren.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic