HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi, ik heb enkele smartcards die doordat de kinderen uit huis zijn niet meer gebruikt worden. Ik zou deze willen deactiveren en verwijderen uit mijn account. Hoe kan ik dit doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel @LeoRo
Ik heb de smartcard die vermeld stonden in je profiel beeindigd. Hou er rekening mee dat je deze in de toekomst niet opnieuw kan activeren.
Dit kun je niet zelf, een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zijn het huur smartcards of eigen smartcards?
Indien eigen smartcards.
Wil je alle smartcards deactiveren?
LET OP, ze kunnen nooit meer geactiveerd worden, dus als ze je niets kosten, zou ik ze laten staan.
Tegenwoordig kun je alleen nog maar smartcards huren bij Ziggo voor 2 euro per maand.
Ik wil 3 (van de 5) smartcards deactiveren en verwijderen. Het zijn geen huur smartcards
Indien het gehuurde zijn, door Ziggo, dan scheelt het in de abonnementskosten. Zijn ze nog van fZiggo, dus van voordat Ziggo&UPC samen als Ziggo verder gingen dan zijn ze eigendom van de klant, dan blijft de prijs per maand hetzelfde. Dus zijn ze gehuurd laat ze door Ziggo er uithalen, zijn ze gekocht of in eigendom doordat ze bij het abonnement verkregen zijn bij fZiggo, doe dan niks.
Zet de drie serienummers die je wilt verwijderen tussen haakjes achter je huisnummer in je profiel, dan kan een Ziggo moderator die verwijderen uit je Mijn Ziggo.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Ik hen de smartcardnummers aan het huisnummer in mijn profiel toegevoegd.
Dankjewel @LeoRo
Ik heb de smartcard die vermeld stonden in je profiel beeindigd. Hou er rekening mee dat je deze in de toekomst niet opnieuw kan activeren.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...