Ni3k
Raadgever
  • 155Reacties
  • 2Oplossingen
  • 47Likes

Smartcards deactiveren en verwijderen uit overzicht '' Digitale ontvanger en smartcards"

Goedenmiddag,

Graag zou ik de volgende smartcards willen deactiveren/verwijderen uit mijn '’producten'’ gezien ik deze smartcards niet meer ter beschikking heb of gebruik.

Wij gebruiken namelijk alleen de Mediabox XL.

Alvast vriendelijk bedankt!

 

Overzicht smartcards;

*Foto verwijderd door moderator*

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2102Reacties
  • 201Oplossingen
  • 455Likes

Hey @Ni3k! Allereerst nog de beste wensen en een excuses dat we nu pas aan je topic toekomen. Zoals gewenst heb ik de smartcards voor je verwijderd. Binnen uiterlijk 48 uur is dit verwerkt en is Mijn Ziggo up to date. Vanaf dan zie je de smartcards niet meer terug onder jouw producten.

Bekijk in context

10 Reacties 10
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5355Reacties
  • 366Oplossingen
  • 873Likes

dit is een openbaar klant helpt klant community 

verwijder de foto met de smartcard nummer het delen van de smartcard nummers is tegen de huisregels 

 

een moderator kan de extra ci modules voor je opzeggen 

Ni3k
topicstarter
Raadgever
  • 155Reacties
  • 2Oplossingen
  • 47Likes

@anoniemforum 

Bedankt voor de tip! Ik weet dat het een openbare community is. Alleen wist ik niet dat je zoiets niet mocht plaatsen. 

Ook dank aan de moderator die de foto heeft verwijderd!

Ik zal afwachten op een moderator en de gegeven nummers dan doorgeven.

Ni3k
topicstarter
Raadgever
  • 155Reacties
  • 2Oplossingen
  • 47Likes

Goedenmiddag,

Is er nog iemand vanuit Ziggo die mij van dienst kan zijn om de smartcards uitschakelen?

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5355Reacties
  • 366Oplossingen
  • 873Likes
Ni3k
topicstarter
Raadgever
  • 155Reacties
  • 2Oplossingen
  • 47Likes

Goedenmiddag,

Is er nog iemand vanuit Ziggo die mij van dienst kan zijn om de smartcards uit te schakelen?

Hieronder de laatste 3 cijfers van elke smartcard die uitgeschakeld mag worden;

247
117
097

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5355Reacties
  • 366Oplossingen
  • 873Likes
Ni3k wrote:

Goedenmiddag,

Is er nog iemand vanuit Ziggo die mij van dienst kan zijn om de smartcards uit te schakelen?

Hieronder de laatste 3 cijfers van elke smartcard die uitgeschakeld mag worden;

247
117
097

zijn de smartcard in bruikleen met een ci module of zijn het zelf gekochte smartcards

als het zelf gekochte zijn dus wat je geen 2 euro per maand huur voor betaal dan zou ik je aanraden de geactiveerd te houden want als ze eenmaal zijn gedeactiveerd kun je het in de toekomst niet meer activeren

Ni3k
topicstarter
Raadgever
  • 155Reacties
  • 2Oplossingen
  • 47Likes

@anoniemforum 

Waren destijds in bruikleen met de Humax. Geen gekochte smartcards. Daarom was ook de reden dat ik ze wil opzeggen, want dat had destijds eigenlijk gemoeten. Ze staan nog actief onder televisie terwijl wij hier geen 1 hebben of gebruiken.

Hoop dat iemand mij hier nog bij kan assisteren.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2102Reacties
  • 201Oplossingen
  • 455Likes

Hey @Ni3k! Allereerst nog de beste wensen en een excuses dat we nu pas aan je topic toekomen. Zoals gewenst heb ik de smartcards voor je verwijderd. Binnen uiterlijk 48 uur is dit verwerkt en is Mijn Ziggo up to date. Vanaf dan zie je de smartcards niet meer terug onder jouw producten.

Bekijk in context

Ni3k
topicstarter
Raadgever
  • 155Reacties
  • 2Oplossingen
  • 47Likes

Dank @Vincent Ziggo en jij ook nog de beste wensen toegewenst!

Ik zal het even afwachten en zien of alle smartcards ook daadwerkelijk verwijderd worden binnen Mijn Ziggo.

Zoniet dan zal ik hierop terugkomen. 

Ni3k
topicstarter
Raadgever
  • 155Reacties
  • 2Oplossingen
  • 47Likes

@Vincent Ziggo 

Korte update, alle smartcards die aangevraagd waren om verwijderd te worden zijn verwijderd.

Het topic mag gesloten worden, nogmaals dank @Vincent Ziggo!

Uitgelicht topic