1
Vraag
2
Reacties
Ni3k

Level 8
  • 191Posts
  • 3Oplossingen
  • 66Likes

Smartcards deactiveren en verwijderen uit overzicht '' Digitale ontvanger en smartcards"

Goedenmiddag,

Graag zou ik de volgende smartcards willen deactiveren/verwijderen uit mijn '’producten'’ gezien ik deze smartcards niet meer ter beschikking heb of gebruik.

Wij gebruiken namelijk alleen de Mediabox XL.

Alvast vriendelijk bedankt!

 

Overzicht smartcards;

*Foto verwijderd door moderator*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hey @Ni3k! Allereerst nog de beste wensen en een excuses dat we nu pas aan je topic toekomen. Zoals gewenst heb ik de smartcards voor je verwijderd. Binnen uiterlijk 48 uur is dit verwerkt en is Mijn Ziggo up to date. Vanaf dan zie je de smartcards niet meer terug onder jouw producten.

Bekijk in context

23 Reacties 23
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

dit is een openbaar klant helpt klant community 

verwijder de foto met de smartcard nummer het delen van de smartcard nummers is tegen de huisregels 

 

een moderator kan de extra ci modules voor je opzeggen 

Ni3k
Topicstarter
Level 8
  • 191Posts
  • 3Oplossingen
  • 66Likes

@anoniemforum 

Bedankt voor de tip! Ik weet dat het een openbare community is. Alleen wist ik niet dat je zoiets niet mocht plaatsen. 

Ook dank aan de moderator die de foto heeft verwijderd!

Ik zal afwachten op een moderator en de gegeven nummers dan doorgeven.

Ni3k
Topicstarter
Level 8
  • 191Posts
  • 3Oplossingen
  • 66Likes

Goedenmiddag,

Is er nog iemand vanuit Ziggo die mij van dienst kan zijn om de smartcards uitschakelen?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
Ni3k
Topicstarter
Level 8
  • 191Posts
  • 3Oplossingen
  • 66Likes

Goedenmiddag,

Is er nog iemand vanuit Ziggo die mij van dienst kan zijn om de smartcards uit te schakelen?

Hieronder de laatste 3 cijfers van elke smartcard die uitgeschakeld mag worden;

247
117
097

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
Ni3k wrote:

Goedenmiddag,

Is er nog iemand vanuit Ziggo die mij van dienst kan zijn om de smartcards uit te schakelen?

Hieronder de laatste 3 cijfers van elke smartcard die uitgeschakeld mag worden;

247
117
097

zijn de smartcard in bruikleen met een ci module of zijn het zelf gekochte smartcards

als het zelf gekochte zijn dus wat je geen 2 euro per maand huur voor betaal dan zou ik je aanraden de geactiveerd te houden want als ze eenmaal zijn gedeactiveerd kun je het in de toekomst niet meer activeren

Ni3k
Topicstarter
Level 8
  • 191Posts
  • 3Oplossingen
  • 66Likes

@anoniemforum 

Waren destijds in bruikleen met de Humax. Geen gekochte smartcards. Daarom was ook de reden dat ik ze wil opzeggen, want dat had destijds eigenlijk gemoeten. Ze staan nog actief onder televisie terwijl wij hier geen 1 hebben of gebruiken.

Hoop dat iemand mij hier nog bij kan assisteren.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hey @Ni3k! Allereerst nog de beste wensen en een excuses dat we nu pas aan je topic toekomen. Zoals gewenst heb ik de smartcards voor je verwijderd. Binnen uiterlijk 48 uur is dit verwerkt en is Mijn Ziggo up to date. Vanaf dan zie je de smartcards niet meer terug onder jouw producten.

Ni3k
Topicstarter
Level 8
  • 191Posts
  • 3Oplossingen
  • 66Likes

Dank @Vincent Ziggo en jij ook nog de beste wensen toegewenst!

Ik zal het even afwachten en zien of alle smartcards ook daadwerkelijk verwijderd worden binnen Mijn Ziggo.

Zoniet dan zal ik hierop terugkomen. 

Ni3k
Topicstarter
Level 8
  • 191Posts
  • 3Oplossingen
  • 66Likes

@Vincent Ziggo 

Korte update, alle smartcards die aangevraagd waren om verwijderd te worden zijn verwijderd.

Het topic mag gesloten worden, nogmaals dank @Vincent Ziggo!

PAV

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond,

 

Graag zou ik een aantal smartcards willen deactiveren/verwijderen uit mijn '’producten'’ gezien ik deze smartcards niet meer ter beschikking heb of gebruik. Het gaat om Smartcards met een nummer eindigend op:
...842
...949
...345

Alvast bedankt.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @PAV, deze smartcards kunnen we zeker voor je verwijderen. Ik wil je er wel op attenderen dat het daarna niet meer mogelijk is om ze te activeren. Voor degene die je niet gebruik is dan ook mijn advies om deze in je account te laten staan, je weet maar nooit. De kaarten die je niet meer tot je beschikking hebt kunnen er zeker uit. 

PAV

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lotte, als het in stand houden van deze smartcards verder geen maandelijkse kosten met zich meebrengt, laat ze dan maar actief. Ik bewaar ze wel.

Ad Lips1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

IK heb 3 smartcards, die ik graag gedeactiveerd zou zien:

1.Cardnr. 42586612998

2.     "        42659016150

3.     "        42586188031

 

Ik zou het zeer waarderen als je dat voor mij kunt regelen

 

Bij voorbaat dank,

 

Adlips1

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@Ad Lips1 

gaat het om eigen gekochte smartcards of gehuurde ?

in geval van eigen gekochte raad ik aan ze geactiveerd te laten het kost verders niks extra’s en eenmaal gedeactiveerd zijn ze niet meer te activeren mocht je ze in de toekomst weer nodig hebben

Ad Lips1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Superexpert 

Ik ben al enkele dagen bezig om via Ziggo klantenservice een extra box Next Mini te bestellen, nadat online niet lukte. De eerste  medewerker zou het regelen, reden ik zou totaal te veel boxen cq smarcards hebben. Resultaat order met weer een smart card, die ik weer moet retourneren. De 2de medewerker 2 dagen terug zou het in orde maken. Tot nu nog niets gezien. Dus als het hem ook niet lukt ga ik het zelf online  weer proberen, maar dan moeten wel die smart cards ( de nrs die ik gevraagd heb)  verwijderd zijn,

Bij voorbaat dank

Ad Lips 1

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@Ad Lips1 

klopt het maximaal aantal smartcards is idd 5 voor klanten die voor 2015 eigen gekochte smartcards hadden fZiggo gebied (oud Ziggo gebied) en max 3 voor klanten na 2015 en fupc gebied (oud upc gebied) 

 

in dit geval een een moderator een van de smartcards swappen voor een next mini,

een moderator komt binnen

2 a 3 werkdagen langs het topic

Ad Lips1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het zijn inderdaad 2 oude smart cards uit oude ziggo apparaten, die ikniet meer gebruik en een waarschijnlijk nieuwe, die ik morgen retourneer

. Ik heb beneden in de woonkamer al een Next Mini, en wil boven op een slaapkamer een extra Next mini huren.

Dus ik wacht nog af tot een moderator de door mijn gevraagde nmers verwijderd,

 

Bij voorbaat dank  

Ad Lips1

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Goedemiddag @Ad Lips1 en welkom op de Community. Zoals gewenst heb ik de 3 hierboven genoemde smartcards voor je verwijderd. Vanaf heden is het mogelijk om een Extra Next Mini te bestellen. Mocht je nog ergens meezitten of hulp wensen, laat het vooral weten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic