NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik bezit 4 smartcard waarvan ik er na mijn verhuizing vorig jaar drie in gebruik heb genomen in mijn nieuwe woning. Nu wilde ik de 4e smartcard na ruim een jaar niet gebruikt te hebben weer in gebruik gaan nemen, maar die gaf een foutcode, E100-4.
In MijnZiggo staan 4 smartcard, echter die hebben een ander nummer dan de smartcard die ik bezit.
Ik weet dan nu ook niet welke kaart niet werkt. Ik kan die kaart niet zelf activeren. Is er een mogelijkheid te achterhalen welke kaart nu niet meer werkt en hoe kan ik deze alsnog te activeren?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Paul In mijn ziggo via de browser zijn, naast de serienuumers, de smartcardnummers nu wel te zien. In de app zie ik nog steeds alleen de serienummers. Daar is niet veranderd.
@Pefrikemi Dankjewel voor het controleren. Het is dan een specifiek probleem met de weergave v.d. smartcards in de Mijn Ziggo App. Ik heb dit doorgegeven aan de ontwikkelaars van de Mijn Ziggo app zodat dit opgelost kan worden. Ik laat het weten zodra het is aangepast.
@Paul ik kan nu in de app wel weer de zenders opnieuw ophalen heb ik zojuist gezien. Dit kon eerst ook niet. In de browser gaat dit nu (uiteraard) ook weer.
@Pefrikemi Super dat het nu via de Mijn Ziggo app inmiddels ook werkt! Laat je het weten als we jou verder nog ergens mee kunnen helpen?
Nog een prettig weekend gewenst!
@Paul in de app zie ik niet de smartcardnummers, wel de serienummers, maar vanuit de browser weet ik nu wel welke nummers bij elkaar komen. Zo kom ik er wel uit!
Dank voor alle hulp!
@Pefrikemi Top, fijn dat het nu allemaal lukt. Mocht je onze hulp nog nodig hebben dan weet je ons hier te vinden. 😉
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.