1
Vraag
2
Reacties
Pefrikemi

Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Smartcardnummer in MijnZiggo komt niet overeen met de smartcards die ik bezit en kan niet activeren

Ik bezit 4 smartcard waarvan ik er na mijn verhuizing vorig jaar drie in gebruik heb genomen in mijn nieuwe woning. Nu wilde ik de 4e smartcard na ruim een jaar niet gebruikt te hebben weer in gebruik gaan nemen, maar die gaf een foutcode, E100-4.

In MijnZiggo staan 4 smartcard, echter die hebben een ander nummer dan de smartcard die ik bezit.

Ik weet dan nu ook niet welke kaart niet werkt. Ik kan die kaart niet zelf activeren. Is er een mogelijkheid  te achterhalen welke kaart nu niet meer werkt en hoe kan ik deze alsnog te activeren?

 

25 Reacties 25
Pefrikemi
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

@Paul In mijn ziggo via de browser zijn, naast de serienuumers,  de smartcardnummers nu wel te zien. In de app zie ik nog steeds alleen de serienummers. Daar is niet veranderd. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Pefrikemi Dankjewel voor het controleren. Het is dan een specifiek probleem met de weergave v.d. smartcards in de Mijn Ziggo App. Ik heb dit doorgegeven aan de ontwikkelaars van de Mijn Ziggo app zodat dit opgelost kan worden. Ik laat het weten zodra het is aangepast. 

Pefrikemi
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

@Paul ik kan nu in de app wel weer de zenders opnieuw ophalen heb ik zojuist gezien. Dit kon eerst ook niet. In de browser gaat dit nu (uiteraard) ook weer.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Pefrikemi Super dat het nu via de Mijn Ziggo app inmiddels ook werkt! Laat je het weten als we jou verder nog ergens mee kunnen helpen?

Nog een prettig weekend gewenst!

Pefrikemi
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

@Paul in de app zie ik niet de smartcardnummers, wel de serienummers, maar vanuit de browser weet ik nu wel welke nummers bij elkaar komen. Zo kom ik er wel uit!

Dank voor alle hulp! 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Pefrikemi Top, fijn dat het nu allemaal lukt. Mocht je onze hulp nog nodig hebben dan weet je ons hier te vinden. 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic