Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mark Ziggo wrote:
Dus reactie was niet nodig tenzij GDen er niet uit zou komen samen met Teun.
youriy wrote:Onjuist, in de notitie in onze administratie las ik namelijk dat mijn collega de conclusie heeft getrokken dat de CI+ module defect zou zijn (waarvan de garantie verlopen is). Onjuiste conclusie van mijn collega, doch hulp werd al geboden door Teun.
Blijkbaar geen reactie nodig als de klantenservice ten onrechte een smartcard niet wil heractiveren.
Ondersteunt mijn stelling.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.