Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
GDen wrote:
Dank voor de suggestie. Kaart was een tijdje niet gebruikt. Staat idd in mijn ziggo maar het activeren daar vanuit werkte niet.
youriy wrote:Teun was mij in dit geval al voor, ik weet dat hij ook de mogelijkheid heeft om smartcards te herstellen zoals wij dat intern ook doen. Dus reactie was niet nodig tenzij GDen er niet uit zou komen samen met Teun.
Maar ook geen reactie van ziggo hier. Het wordt een steeds onaangenamer bedrijf.
GDen wrote:
Ook vandaag gebeld ivm E melding. Oude Casema card wordt niet vervangen, de Libery Global maffia wil je een abonnement met CI+ module aansmeren. Maar alleen de Smartcard werkt niet meer of willen ze met dit leuke verdienmodel niet activeren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.