Mijn ouders zijn verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Waar je bij een normale verhuizing je spullen van Ziggo meeneemt, stellen ze in dit geval dat er een nieuw pakket komt met modem, mediabox XL en de nodige verdere aansluitspullen.
Als dit dan allemaal werkt blijkt dat je zelfs een nieuw account moet aanmaken om in mijn Ziggo de nodige info te kunnen zien zoals factuur, mijn producten etc etc. ( Jammer genoeg vindt je hierover niets op de website naar mijn idee.)
Op het vorige woonadres waar men al zeer lange tijd Ziggo klant was, was destijds ook een 2e TV en Humax 5200C aangeschaft incl. een smartcard bij een lokale elektrozaak zoals dit toen mogelijk was.
Deze smartcard en bijbehorend nummer is altijd te zien geweest in mijn producten op het vorige adres met bijbehorende account en nu lukt het niet meer om bij Ziggo deze kaart te activeren in MijnZiggo en deze weer te gaan gebruiken.
Dat e.e.a.niet meer zal werken heb ik ook nergens gevonden op de website.
Ziggo geeft aan een extra media box te nemen voor 4 euro per mnd in het abonnement.
Klopt dit, waarom kan Ziggo die niet meer activeren.
Er werd ook nog verteld dat het te maken kon hebben wet een voormalige UPC regio, maar zowel het oude en nieuwe adres zijn al jaren een ( eerst Casema) Ziggo regio.
Moet hiervoor echt een uitbreiding komen van het abonnement of zijn er nog andere opties.
Mvgr, Jack