Ik snap niet de opmerking over een verwijt, maar ik had maandag nog wat gevraagd, juist om je te helpen. Dat is mijn/onze intentie dan ook. Ik benoemde het alleen, en Ziggo zal ook zeker zijn best doen, maar je legt hier de vraag neer, en dan zijn er mensen die je graag verder helpen. Ik draai ook al even mee en ken de situatie rond de Humax boxen best goed, maar helaas ga je niet in op de eerder gestelde vraag, maar ook niet op wat nu is geopperd, en dat is jammer. De ervaring hier is nl. ook heel vaak heel goed, en vaak stuurt de helpdesk dan ook juist mensen met bepaalde issues hier naartoe. En het is geen commentaar, maar ook de moderators geven regelmatig aan het bij één aanspreekpunt te houden, omdat er anders allemaal zaken door elkaar heen gaan lopen. En we zien helaas dat dit vaker misgaat, wat natuurlijk zonde is, want wij steken onze tijd toch vrijwillig in zaken om deze op te lossen.
Ik weet na ruim 14000 plaatsingen hier wel waar het forum voor dient. Om hulp te vragen, én te krijgen. En ik sta dus ook klaar je die hulp te verlenen. Daar wil je kennelijk geen gebruik van maken en dan komt het helaas ook op me over dat je aan mijn antwoorden twijfelt. Maar dat is dan niet anders. @Mariska wilde graag weten wat de uitkomst was van het monteursbezoek, en ook dat doet ze juist zodat we je verder kunnen helpen.
Uiteraard hoop ik dat je eruit gaat komen met Ziggo.
Groet, Willem
Ondersteuning Humax/Quantis electronics.