NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik krijg bij een aantal zenders de melding dat mijn Smartcard bijgewerkt moet worden ( Code E19-4 ).
Volgens Ziggo is dit middels een stappenplan vrij snel op te lossen.
Ik heb het hele stappenplan doorlopen en bij de laatste stap om het zenderaanbod opnieuw op te halen krijg ik de melding dat het resetten van mijn Smartcard Id is mislukt wegens netwerkproblemen.
Iemand nog tips hoe ik mijn Smartcard weer werkende krijg en weer naar alle zenders kan kijken.
Ik hoor graag een eventuele oplossing.
Bedankt alvast.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Madelon. Het probleem is deels opgelost. Via de telefoon konden ze niet alles oplossen, het advies is om een monteur te laten komen.
Tja, het wil online nogal eens niet werken. Dan kun je het best even de klantenservice bellen.
@Casagris17 is het inmiddels gelukt en zijn de zenders terug? 😄
Hoi Madelon. Het probleem is deels opgelost. Via de telefoon konden ze niet alles oplossen, het advies is om een monteur te laten komen.
Ah thanks voor de update @Casagris17
Als we kunnen helpen bij het plannen van een afspraak horen we het natuurlijk graag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.