1
Vraag
2
Reacties
Casagris17

Gedreven Raadgever
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Smartcard bijwerken E19-4

Ik krijg bij een aantal zenders de melding dat mijn Smartcard bijgewerkt moet worden ( Code E19-4 ).

Volgens Ziggo is dit middels een stappenplan vrij snel op te lossen.

Ik heb het hele stappenplan doorlopen en bij de laatste stap om het zenderaanbod opnieuw op te halen krijg ik de melding dat het resetten van mijn Smartcard Id is mislukt wegens netwerkproblemen.

Iemand nog tips hoe ik mijn Smartcard weer werkende krijg en weer naar alle zenders kan kijken.

Ik hoor graag een eventuele oplossing.

Bedankt alvast.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Casagris17
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Madelon. Het probleem is deels opgelost. Via de telefoon konden ze niet alles oplossen, het advies is om een monteur te laten komen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
youriy
Expert
Expert
  • 2103Posts
  • 118Oplossingen
  • 383Likes

Tja, het wil online nogal eens niet werken. Dan kun je het best even de klantenservice bellen.

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 541Posts
  • 69Oplossingen
  • 209Likes

@Casagris17 is het inmiddels gelukt en zijn de zenders terug? 😄

Casagris17
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Madelon. Het probleem is deels opgelost. Via de telefoon konden ze niet alles oplossen, het advies is om een monteur te laten komen.

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 541Posts
  • 69Oplossingen
  • 209Likes

Ah thanks voor de update @Casagris17 

Als we kunnen helpen bij het plannen van een afspraak horen we het natuurlijk graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic