1
Vraag
2
Reacties
janpannen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smartcard/Mediabox XL deactiveren en verwijderen uit overzicht '' Digitale ontvanger en smartcards"

Goedenavond,

Graag zou ik de volgende smartcard en Mediabox XL willen deactiveren/verwijderen uit mijn '’producten'’ gezien ik deze niet meer ga gebruiken.

 

- Smartcardnummer: laatste 3 cijfers (382)

- Mediabox XL serienummer: laatste 3 cijfers (690)

 

Alvast Bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @janpannen, excuses voor de late reactie! Zoals @anoniemforum al aangeeft, kunnen we de mediabox XL niet deactiveren omdat deze vast zit aan jouw account. Deze kun je eventueel omwisselen voor een CI+ module maar in dat geval ontvang je zowel een nieuwe module als een nieuwe kaart. Je kunt er ook voor kiezen om de mediabox ergens op te bergen en de huidige situatie te behouden. 

 

 

 Ik kan de kaart die jij aangeeft niet terugvinden in jouw account. Kan het nummer ook ergens anders op eindigen? 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6230Posts
  • 234Oplossingen
  • 4806Likes

Dag @janpannen 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Binnenkort komt er waarschijnlijk een Ziggo-moderator langs in dit topic om je verder te helpen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14024Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6121Likes

Hey @janpannen. Welkom! Ik zie dat je inmiddels je abonnement aangepast hebt naar een Internet Start XXL en TV Start abonnement. Hierin blijft de mediabox XL. Je zegt dat je deze wilt verwijderen, maar het is een onderdeel van je abonnement. Wat wil je nu precies doen? 

janpannen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond @Lycke! Yes, dat klopt. Ging helaas allemaal een beetje door elkaar dus excuus als dat voor onduidelijkheden heeft gezorgd. Ik heb momenteel 3 smartcards actief en 1 mediabox xl, maar we hebben maar 2 smartcards in gebruik, dus vandaar dat ik graag de smartcard en mediabox wil deactiveren 🙂

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9732Posts
  • 579Oplossingen
  • 2646Likes

de mediabox xl kunnen ze helaas niet deactiveren deze is onderdeel van je abonnement,

wel kunnen ze het abonnement waarschijnlijk omzetten naar tv start ci+ module 

youriy

Level 17
  • 2989Posts
  • 151Oplossingen
  • 702Likes

En waarom iemand een smartcard wil deactiveren zal ik nooit begrijpen.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @janpannen, excuses voor de late reactie! Zoals @anoniemforum al aangeeft, kunnen we de mediabox XL niet deactiveren omdat deze vast zit aan jouw account. Deze kun je eventueel omwisselen voor een CI+ module maar in dat geval ontvang je zowel een nieuwe module als een nieuwe kaart. Je kunt er ook voor kiezen om de mediabox ergens op te bergen en de huidige situatie te behouden. 

 

 

 Ik kan de kaart die jij aangeeft niet terugvinden in jouw account. Kan het nummer ook ergens anders op eindigen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic