Goedenavond,
Graag zou ik de volgende smartcard en Mediabox XL willen deactiveren/verwijderen uit mijn '’producten'’ gezien ik deze niet meer ga gebruiken.
- Smartcardnummer: laatste 3 cijfers (382)
- Mediabox XL serienummer: laatste 3 cijfers (690)
Alvast Bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @janpannen, excuses voor de late reactie! Zoals @anoniemforum al aangeeft, kunnen we de mediabox XL niet deactiveren omdat deze vast zit aan jouw account. Deze kun je eventueel omwisselen voor een CI+ module maar in dat geval ontvang je zowel een nieuwe module als een nieuwe kaart. Je kunt er ook voor kiezen om de mediabox ergens op te bergen en de huidige situatie te behouden.
Ik kan de kaart die jij aangeeft niet terugvinden in jouw account. Kan het nummer ook ergens anders op eindigen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @janpannen
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Binnenkort komt er waarschijnlijk een Ziggo-moderator langs in dit topic om je verder te helpen.
Hey @janpannen. Welkom! Ik zie dat je inmiddels je abonnement aangepast hebt naar een Internet Start XXL en TV Start abonnement. Hierin blijft de mediabox XL. Je zegt dat je deze wilt verwijderen, maar het is een onderdeel van je abonnement. Wat wil je nu precies doen?
Goedenavond @Lycke! Yes, dat klopt. Ging helaas allemaal een beetje door elkaar dus excuus als dat voor onduidelijkheden heeft gezorgd. Ik heb momenteel 3 smartcards actief en 1 mediabox xl, maar we hebben maar 2 smartcards in gebruik, dus vandaar dat ik graag de smartcard en mediabox wil deactiveren 🙂
de mediabox xl kunnen ze helaas niet deactiveren deze is onderdeel van je abonnement,
wel kunnen ze het abonnement waarschijnlijk omzetten naar tv start ci+ module
En waarom iemand een smartcard wil deactiveren zal ik nooit begrijpen.
Goedemiddag @janpannen, excuses voor de late reactie! Zoals @anoniemforum al aangeeft, kunnen we de mediabox XL niet deactiveren omdat deze vast zit aan jouw account. Deze kun je eventueel omwisselen voor een CI+ module maar in dat geval ontvang je zowel een nieuwe module als een nieuwe kaart. Je kunt er ook voor kiezen om de mediabox ergens op te bergen en de huidige situatie te behouden.
Ik kan de kaart die jij aangeeft niet terugvinden in jouw account. Kan het nummer ook ergens anders op eindigen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.