Hoi Jan,
Dankjewel voor je reactie.
Nee ik heb het met de helpdesk medewerker erover gehad dat ik wist dat Ziggo geen losse smartcards meer levert .
Hij zei inderdaad dat de Horizon niet met een losse smartcard komt. Maar hij zei dat de CI+aan de smartcard gekoppeld is. Ik heb aangegeven dat ik mijn eigen STB wil gebruiken.
Hij begreep dat en ging ( volgens mij zogenaamd) even met de floormanager overleggen...en zowaar er kon nu een uitzondering gemaakt worden. Het lijkt er sterk op dat zo,n medewerker zeg maar iets extra,s krijgt als hij een verkoop door laat gaan. Misschien zie ik dat verkeerd maar zo kwam het toch echt over.
Zeker nadat zo,n medewerker wederom verwarring wekt en ermee komt dat de CI+ aan de smartcard gekoppeld is. Overigens kan ik me zelfs herinneren dat hij zei dat ik er dus niet vanuit kon gaan dat ik dan effe de smartcard die met de CI+ komt in de eigen hardware kan doen omdat deze gekoppeld is.
Echt niet fijn dat zo,n medewerker gewoon niet weet waar ie over praat als doet ie of ie alles weet..maar ik heb echt het idee dat hij meteen wilde verkopen dmv van de uitzondering strategie te komen.
Ik denk echt dat jullie gelijk hebben en het gewoon mogelijk is..moet zeggen dat ik me best wel kan verplaatsen in zo,n medewerker maar nu toch wel een beetje boos wordt als je wederom tot de ontdekking moet komen dat je er weer achteraan moet om duidelijkheid te krijgen. Zo,n medewerker wekt alleen maar verwarring en probeert perse iets te verkopen ipv de juiste informatie in een keer te geven.
Zoals gezegd had ik eerst ook een issue met een help deskmedewerkster. Hele aardige vrouw en ik neem haar niets kwalijk( omdat het op de site van Ziggo ook onduidelijk staat) dat zijn me vertelde dat als je internet only neemt je dan geen kabel tv meer hebt. Dat klopte dus ook niet en opnieuw moet erachter aan terwijl een zoekende klant gewoon gebaat is met duidelijke info.Dan mag je blij zij dat je zelf nog iets erover weet anders maak je gewoon verkeerde keuzes.
In bruikleen maakt me niks uit dat weet ik.
Dus als ik jullie goed begrijp krijg ik bij de CI+ de smartcard en deze is niet gekoppeld aan de CI+?