1
Vraag
2
Reacties
Clau7H

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart hub werkt niet

Als ik een programma van RTL wil terugkijken vis smarthub zie ik alles staan. Ik klik programma aan, krijg reclame en vervolgens een melding (zie afbeelding). Smarthub gereset, tv gereset, kastje gereset...niks werkt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
Expert
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 684Likes

Hallo en welkom @Clau7H,

'Smart Hub' is een platform van Samsung, dus ik weet niet of je hier op het juiste adres bent om je probleem opgelost te krijgen. Heb je de internetinstellingen van je tv al eens doorlopen? Bekabeld/wifi? Als je reclames ziet, lijkt dat i.i.g. wel in orde te zijn, maar dan blijft die foutmelding vreemd..

Dit stappenplan van Samsung al geprobeerd? Anders kan je het Samsung-forum om advies vragen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
AlexHelpt

Level 16
Expert
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 684Likes

Hallo en welkom @Clau7H,

'Smart Hub' is een platform van Samsung, dus ik weet niet of je hier op het juiste adres bent om je probleem opgelost te krijgen. Heb je de internetinstellingen van je tv al eens doorlopen? Bekabeld/wifi? Als je reclames ziet, lijkt dat i.i.g. wel in orde te zijn, maar dan blijft die foutmelding vreemd..

Dit stappenplan van Samsung al geprobeerd? Anders kan je het Samsung-forum om advies vragen.

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 9016Posts
  • 561Oplossingen
  • 2294Likes

heb je al geprobeerd

huisje op afstandbediening, tandwiel, Algemeen, Netwerk, Netwerk resetten

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3346Posts
  • 448Oplossingen
  • 925Likes

Hey @Clau7H, welkom op de Community!

Super irritant dat je nu je programma's via RTL niet kunt terugkijken. Ik kan mij voorstellen dat je die programma's zo snel mogelijk toch wilt benaderen! Goed dat je hier een bericht hebt geplaatst. 

Heb je de tips van @AlexHelpt en @anoniemforum al uitgeprobeerd? En heeft dat je geholpen? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic