1
Vraag
2
Reacties
M.Therese

Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Smart TV Philips met CI+module

ik heb reeds diverse malen de tv opnieuw ingesteld ook terug naar fabrieksinstelling  krijg 1,2,3, bij 4 krijg ik foutmeldingen o.a. E16-4 of kijk naar ci+module enz. weet het niet meer. ook al ziggo gebeld € 10,00 aan belkosten antwoord ziggo wordt 5 januari hersteld, dus niet nog steeds geen zenders, s de module stuk of de kaart is nog geen jaar oud.

30 Reacties 30
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @M.Therese

Je geeft aan: 

de kaart had ik al uit het oude modem, de module is samen gekocht met de TV .


De module is dus niet gezamenlijk met een smartcard geleverd vanuit ons in bruikleen, maar de CI+ module heb je zelf aangeschaft samen met de TV en de smartcard die je hierin gebruikt had je al in gebruik met een oude Mediabox. Begrijp ik het zo goed? 

De oude Mediabox + smartcard stonden geactiveerd onder je eigen klantnummer? Of heb je deze wellicht van iemand gekregen?  Heb je voor ons het nummer van de smartcard? De is namelijk persoonsgebonden. Als deze nooit actief heeft gestaan onder je eigen klantnummer kan dit ook niet hersteld worden. Je geeft ook aan dat dit sinds 1 januari het geval is. Is er toen iets gewijzigd in je abonnement wat dit per ongeluk veroorzaakt kan hebben? 

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

 

 

Eerste deel is juist de module die had ik overgenomen  maar de smartcard geloof ik zelf  gekocht en dan zou hij dus wel geactiveerd zijn ik kan mij herinneren dat ik het nr toen moest voorlezen via de telefoon, ik weet het niet meer zeker is al  lang  geleden het nr van de smartcard is 42699842508R  er is niets veranderd bij mij geen ander abonnement of zo, hij stopte er gewoon mee. ik heb toen geprobeerd  via de voorbeelden om alles op nieuwe in te stellen, maar werkte niet meer, ik heb de verkoper nog gebeld, ik heb ziggo gebeld maar kreeg geen antwoord op het probleem. hopelijk kun je hier iets mee. groetjes Therese

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Hallo @M.Therese . Je hebt het over de verkoper. Bedoel je de verkoper van je kaartje?

 

Teun.

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

nee van de TV met module firma Weerts in Heer-Maastricht bedoel ik met verkoper. 

Therese

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Teun het kaartje heb ik  daar ook gekocht, maar jaren geleden.

Therese.

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Oke,  duidelijk, was even bang dat je hem 2e hands had gekocht, vandaar de vraag.

Moderator weer aan zet!

Teun.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
M.Therese wrote:

Teun het kaartje heb ik  daar ook gekocht, maar jaren geleden.

Therese.



Alright, feit is dat sinds januari er helemaal geen smartcard meer actief staat.
En smartcardnummer 42699842508R niet op een ander adres is te vinden.

Er is iets gebeurd waardoor deze smartcard is gedeactiveerd.


Ik heb daarom een verzoek ingediend om de smartcard weer te activeren en alles weer terug te zetten naar de oude situatie van voor Nieuwjaarsdag.
Doorgaans duurt het 3 werkdagen voordat er nieuws is over dit verzoek, wordt vervolgd!

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
Erik P Ziggo wrote:
M.Therese wrote:

Teun het kaartje heb ik  daar ook gekocht, maar jaren geleden.

Therese.



Alright, feit is dat sinds januari er helemaal geen smartcard meer actief staat@M.Therese 
En smartcardnummer 42699842508R niet op een ander adres is te vinden.

Er is iets gebeurd waardoor deze smartcard is gedeactiveerd..


Ik heb daarom een verzoek ingediend om de smartcard weer te activeren en alles weer terug te zetten naar de oude situatie van voor Nieuwjaarsdag.
Doorgaans duurt het 3 werkdagen voordat er nieuws is over dit verzoek, wordt vervolgd!

 

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

dan ga ik over 3 dagen kijken of hij weer gaat, alvast bedankt voor alle moeite, ik vertel het als het weer werkt. groetjes M.Therese.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @M.Therese 
De smartcard staat sinds gisteren weer actief onder jouw gegevens. Werkt alles inmiddels ook weer? 

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hallo Cecilia,

Gisteren nog niet, ik ben na jou mailtje weer gaan kijken, en hij doet !!!! het dank je voor het bericht, en vooral dank je wel aan Teun voor alle moeite met heel veel dank Therese.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic