1
Vraag
2
Reacties
M.Therese

Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Smart TV Philips met CI+module

ik heb reeds diverse malen de tv opnieuw ingesteld ook terug naar fabrieksinstelling  krijg 1,2,3, bij 4 krijg ik foutmeldingen o.a. E16-4 of kijk naar ci+module enz. weet het niet meer. ook al ziggo gebeld € 10,00 aan belkosten antwoord ziggo wordt 5 januari hersteld, dus niet nog steeds geen zenders, s de module stuk of de kaart is nog geen jaar oud.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hallo Cecilia,

Gisteren nog niet, ik ben na jou mailtje weer gaan kijken, en hij doet !!!! het dank je voor het bericht, en vooral dank je wel aan Teun voor alle moeite met heel veel dank Therese.

 

 

Bekijk in context

30 Reacties 30
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/foutcodes/e16-melding#/

heb je de zenders al opnieuw geprobeerd in te stellen

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

wel 15 keer ben al 7 dagen bezig viel uit op nieuwjaarsdag, ( gelukkig nieuwjaar ) al voor minimaal  € 10,00 gebeld en nog geen stap verder zender 1,2,3, doen het, en na opnieuw instellen heel even 4 en springt dan weer uit met de melding dat deze zenders niet in het pakket zitten, ook al helemaal opnieuw ingesteld. werkt niet, ik heb heimwee naar mijn oude analoog, knop indrukken en het werkt.  wat nu kan iemand mij raad geven. groetjes.

PeterPb0ans

Level 5
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Heb er af en toe ook last van. Mij module en kaart zijn al wat ouder. Even de kaart in de module op en neer bewegen en het loopt weer maanden. Denk dat de contacten in de module naar de kaart toe hier het probleem zijn. Misschien werkt het daar ook?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
M.Therese wrote:

wel 15 keer ben al 7 dagen bezig viel uit op nieuwjaarsdag, ( gelukkig nieuwjaar ) al voor minimaal  € 10,00 gebeld en nog geen stap verder zender 1,2,3, doen het, en na opnieuw instellen heel even 4 en springt dan weer uit met de melding dat deze zenders niet in het pakket zitten, ook al helemaal opnieuw ingesteld. werkt niet, ik heb heimwee naar mijn oude analoog, knop indrukken en het werkt.  wat nu kan iemand mij raad geven. groetjes.

welk merk type tv heb je 

en welke ci module

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hi @M.Therese en welkom op onze Community! 

Wat zuur dat je zo'n hardnekkige foutmelding ziet. Als ik je postcode en huisnummer opzoek dan zie ik op het adres enkel KabelTV actief staan en dus geen CI+ Module. Zie je wel een CI+ Module actief staan als je inlogt in je Mijn Ziggo account, onder het kopje ‘Producten’? Check dan of ik de juiste postcode en huisnummer voor me heb. 

In het kader van meedenken voor de tussentijd: Je kunt sowieso je tv instellen voor digitaal via deze stappen

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

ik zie ook alleen kabel heeft een jaar zo gewerkt, waarom nu dan niet meer ? en hoe krijg ik dat ingesteld. ik heb van daag iets meer zenders, zou het niet aan de kaart liggen en hoe krijg ik een nieuwe kaart.

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Misschien een ouder type philips tv,?  dan zou je ook eens de alternatieve code kunnen gebruiken. Ligt er even aan welk type als je hebt.

 

Teun.

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Het is een Philips serie 6402  32 inch  

wat is die alternatieve code  Teun.

 

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Hallo @M.Therese . De alternatieve code is afhankelijk in welke regio men zit. Hoe oud is de tv ongeveer? denk nog niet zo oud? type 32pfs6402??

 

Teun.

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

ik heb hem nu een jaar, en zit in Maastricht. Therese

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Nog niet zo oud dus. Je zou dan de code 43201 eens kunnen proberen ipv 05555. We horen het wel. Wie weet?

 

Teun.

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Jammer Teun de code werkt niet, alle zenders worden geladen maar worden niet weer gegeven, dus denk ik toch de kaart . 

Therese.

 

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Hallo @M.Therese . das jammer nou. Kun je de kaart niet ergens anders proberen, bij de buren of zo??

 

Teun.

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Helaas niet, dank je voor je meedenken. groetjes Therese.

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Misschien wil @Mariska Ziggo. nog eens kijken? Heb je de module via ziggo of had je die al? en de kaart had je die ook al??

 

Teun.

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

de kaart had ik al uit het oude modem, de module is samen gekocht met de TV .

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Oke,  dan is dat duidelijk, want het is zo: als je de kaart samen met de module van ziggo hebt gekregen, moet je ze dus ook samen, dus kaart in de meegeleverde module heractiveren. In jouw geval hoeft dat dus niet.

We wachten wel even op een moderator.

 

Teun.

 

 

M.Therese
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

alvast dank Teun.

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Graag Gedaan.

 

We houden het in de gaten!

 

Teun.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic