1
Vraag
2
Reacties
Maurice 1992

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte kwaliteit Game of thrones

Beste,

ik kijk de nieuwe afleveringen van GoT op de mediabox via on demand. Ik heb mij zitten verbazen over de slechte kwaliteit hiervan. Het komt niet eens in de buurt van HD, het beeld is korrelig, slecht zichtbaar en het sleept. mijn internet snelheid is gewoon goed. Streamen in 4k via netflix is geen probleem.

Ik hoor graag of hier een oplossing voor is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NickB1982

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De laatste aflevering was gelukkig weer een stuk beter

Bekijk in context

8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Google eens op Slechte kwaliteit Game of thrones


https://www.google.nl/search?hl=nl&q=Slechte+kwaliteit+Game+of+thrones&gws_rd=ssl

https://www.welingelichtekringen.nl/beroemd-2/914544/het-regent-klachten-over-laatste-aflevering-game-of-thrones.html

Is het Ziggo of HBO?
Relmarkhous

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hier ook last van, dit is echt ziggo, want als je m via internet kijkt via andere 'aanbieders' is de kwaliteit wel goed. Zeker tijdens donkere scènes merk je dat de video van Ziggo erg gecomprimeerd is :(. Jammer want we betalen juist hiervoor om legaal de aflevering in goede kwaliteit te kunnen zien!!
NickB1982

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik vraag me af waarom de kwaliteit van hbo got via me ziggo on demand slechte kwaliteit is.
Als ik dezelfde aflevering vanaf me telefoon naar de tv stream is het al een stuk beter...
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi allemaal,

Doelen jullie nu enkel op de laatste 'donkere' aflevering, of merkten jullie dit ook al bij aflevering 1 en 2?
NickB1982

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nou het probleem is niet dat het donker is. Maar de kwaliteit is slecht. En dat valt heel erg op in donkere stukken omdat zwart niet zwart is maar korrelig grijs.
Hoop dat het de volgende afleveringen beter word.
Ik kijk het op tv met Ziggo kaart in de ci + module.

Ik zal vanavond nog eens bij de 1e en 2e aflevering kijken hoe het daar is

Gr nick
NickB1982

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De laatste aflevering was gelukkig weer een stuk beter
NickB1982

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja inderdaad de aflevering van gister is weer zoals het hoort. Dat zwarte gewoon zwart is en niet korrelig
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Check, goed om te horen. De donkere aflevering was dus niet top. Allemaal in ieder geval bedankt voor het doorgeven!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic