Remi 1
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slechte beeldkwaliteit ziggo sport

Hallo, 

Wat is er gebeurt met de beeldkwaliteit van de voetbal wedstrijden  (ziggo sport kanalen) ? Deze is laatste maanden echt dramatisch. Niet scherp, weinig kleur….

Nu is Tottenham - city erop en het is niet om aan te gluren. Wat een somber beeld zeg, zo donker en flets. 

Als ik deze vergelijk met espn of nos is het verschil dag en nacht. 

ik heb een lg c9 tv en kijk via een ci plus module in HD. 

mvg

2 Reacties 2
dati99
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zelfde vraag, voetbal is niet naar te kijken.  Bij het ek was het heel af toe . Close-ups zijn superscherp, veraf is waziger.

phillips tv met mediabox. 

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 312Posts
  • 57Oplossingen
  • 75Likes

Hi @Remi 1 en @dati99, welkom hier! Hoe mooier het beeld des te leuker het kijken van de voetbalwedstrijden is natuurlijk, als het beeld dramatisch is dan wordt het er niet leuker op. Goed dat jullie je hier melden! 

Toevallig ben ik zondag ingeschakeld op Tottenham - City, we kregen er toen ook al een paar berichten over. Zelf vond ik het wel lijken op bewolking, wanneer de camera op het speelveld stond leek dit een stuk donkerder dan wanneer de camera een close-up maakte. Later leek het wel beter te worden, zelf vond ik het beeld niet onscherp maar dus vooral wat donkerder. Kijk ik naar andere wedstrijden op dezelfde dag (bijvoorbeeld RC Celta - Atlético Madrid) dan zie ik wel verschil qua 'somberheid' maar ook dat lijkt vooral door het weer te komen. 

We blijven het in ieder geval in de gaten te houden! 

Uitgelicht topic