OK, duidelijk, deze aansluiting heb ik hier ook gehad, alleen dat was eind vorige eeuw, begin deze eeuw en kan door een gratis Ziggo monteur vervangen worden voor een hedendaagse.
Hij is zeer gevoelig voor instraling van allerlei zenders als 4G 5G Digitenne enz. met als gevolg allerlei storingen met het internet en TV.
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
Kun je een foto hier plaatsen waar die groene kabel naartoe gaat met eventuele splitters. versterkers en het modem op de foto?
Mogelijk moet er nog veel meer vervangen worden.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.