Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De ziggo next geeft bij afspelen slecht beeld bij alle opnames
Opgelost! Ga naar oplossing.
Lotte bedankt voor de kabel (vandaag ontvangen).
probleem inmiddels opgelost door nieuwe next box.
door wisseling box met de tweede (slaapkamer) bleek dat hij niet goed werkte.
bedankt voor de moeite.
Hoe maakt de next verbinding met het modem?
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
foto gaat moeilijk, eea weg gewerkt.
aangelegd door Ziggo.
modem is die van GIGA (witte toren)
heb 500.
ethernet kabel 6e naar next
van ziggo splitter tv kabel (blauw en groen) naar next
Hoelang geleden aangelegd door Ziggo?
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
Hey @spartaan
We hebben al een paar dagen niets van je gehoord, als je nog hulp nodig hebt dan zien we graag de up-en downstreamwaardes verschijnen waar Bert om heeft gevraagd 🙂
@spartaan Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Dat ziet er niet helemaal goed uit.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Als eerste zou ik dit proberen:
Probleem niet opgelost
Mogelijk helpt een nieuwe splitter, die kan een Ziggo moderator je gratis toesturen.
helaas kan ik mijn giga modem met de geleverde kanel niet op aansluiten
Ik heb nu een poa 3 splitter met een kabel rood rood naar het modem
@spartaan Dat is wel vreemd, als het goed is heb je een rood groene kabel ontvangen. Zit deze er niet bij?
F connector kabel zie ik
@spartaan Die had er wel bij moeten zitten. Ik ga hem nogmaals voor je bestellen en ga er vanuit dat het dan wel goed gaat!
Dus ik krijg een poa 3 splitter en een nieuwe f connector kabel
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...