Ik ben net overgestapt van een oude HD plasma tv naar een 4K QD-OLED en het HD beeld van mijn Mediabox Next ziet er absoluut voortreffelijk uit. Ik kijk echter ook nog regelmatig naar SD zenders zoals BBC Entertainment en Comedy Central Extra. De beeldkwaliteit van die zenders (vooral CC Extra) is absoluut niet om aan te zien, met gruwelijk veel digitale ruis en mosquito noise, vergelijkbaar met de allerlaagste kwaliteit van internetstream die je vroeger uit een telefoonlijn kon halen. Als ik op mijn tv de functie "digitale ruis verminderen" op de maximumstand instel is het beeld nog steeds waardeloos. Ik vraag me af wat ik kan doen om dit probleem op te lossen. Alle nuttige tips zijn meer dan welkom! Alvast ontzettend bedankt hiervoor!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heel vaak helpt het een beetje als je alle beeldverbeteringen uitzet op een TV met digitaal signaal.
Die verbeteringen waren voor het analoge beeld en verslechteren vaak het digitale beeld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heel vaak helpt het een beetje als je alle beeldverbeteringen uitzet op een TV met digitaal signaal.
Die verbeteringen waren voor het analoge beeld en verslechteren vaak het digitale beeld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.