1
Vraag
2
Reacties
Newdeep63

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Skyshowtime doet het niet meer!

Hallo,

ik heb maanden geleden Skyshowtime geselecteerd als gratis TV zender omdat ik Ziggo en Vodafone combineer.

Heb direct alle seizoenen van Yellowstone gebinged … geweldig.

onlangs was ik begonnen met de Mayor of Kingstown en toen ik aan seizoen 2 wilde beginnen kwam ik erachter dat Skyshowtime het helemaal niet meer deed(waarschijnlijk seizoen 1 via Movies en Series bekeken).

ben nu al een aantal dagen telefonisch, chat en messenger aan het communiceren met Ziggo maar ik kom nergens, allemaal verschillende oplossingen , waar geen oplossing tussen zit. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat Skyshowtime opnieuw geactiveerd moet worden want in mijn beleving hoef ik toch geen Skyshowtime account aan te maken? Iemand die zich herkend in dit probleem?

 

Ron

29 Reacties 29
Meldingen
Aan Uit
Newdeep63
Topicstarter
Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IMG_7229.jpeg

IMG_7228.jpeg

 

 

 Ik krijg deze schermen als ik iets wil kijken … ik vrees het ergste …

Steefb

Level 20
  • 16661Posts
  • 3073Oplossingen
  • 7905Likes

Je e-mail adres is zichtbaar in plaatje 2. Verwijder dit, kwaadwillenden zijn gek op deze info.

Newdeep63
Topicstarter
Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

👍

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5505Posts
  • 510Oplossingen
  • 1867Likes

Hi @Newdeep63 Nog geen witte rook dus, helaas! Nu zien we vaker voorkomen dat hier enige verwerkingstijd overheen gaat. Dat kan hier ook best eens het geval zijn. Ik wil je daarom vragen het morgen in de loop van de dag nog eens te proberen. We horen de uitkomst uiteraard graag!

Newdeep63
Topicstarter
Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Rikst,

ik ga het morgen weer proberen.

kan jij wel zien of het account en de activatie zijn aangekomen?

 

gr

Ron

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4583Posts
  • 603Oplossingen
  • 2321Likes

@Newdeep63 Het account is nog niet geactiveerd. Zou je onderstaande stappen willen uitvoeren?

1. Log in op Mijn Ziggo
2. Klik vervolgens op 'producten'

3. Klik op 'mijn streamingsdiensten beheren'

4. Klik op de SkyShowtime afbeelding en activeer je account

 


 

Door deze stappen uit te voeren koppel je je Mijn Ziggo met je SkyShowtime account Laat je ons weten of het nu wel is gelukt?

Newdeep63
Topicstarter
Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er rust een vloek op dit activeren … 

dit keer vanaf mijn laptop precies volgens jou aangeven … 😐

IMG_7230.jpeg

IMG_7231.jpeg

Newdeep63
Topicstarter
Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog een keer geprobeerd ….

 

IMG_7233.jpeg

IMG_7234.jpeg

IMG_7235.jpeg

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4583Posts
  • 603Oplossingen
  • 2321Likes

Dank voor de nieuwe poging en de screenshots. De koppeling tussen Mijn Ziggo en SkyShowtime kan tot mijn grote verdriet niet gemaakt worden. Hier speelt een incident mee. Ik voeg dit toe aan het onderzoeksticket wat hiervoor loopt. 

Newdeep63
Topicstarter
Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel jammer, hoop wel dat het snel word opgelost want skyshowtime wil mij nu inlijven omdat ik ze aan het stalken ben … 😉

IMG_7236.jpeg