Hallo,
ik heb maanden geleden Skyshowtime geselecteerd als gratis TV zender omdat ik Ziggo en Vodafone combineer.
Heb direct alle seizoenen van Yellowstone gebinged … geweldig.
onlangs was ik begonnen met de Mayor of Kingstown en toen ik aan seizoen 2 wilde beginnen kwam ik erachter dat Skyshowtime het helemaal niet meer deed(waarschijnlijk seizoen 1 via Movies en Series bekeken).
ben nu al een aantal dagen telefonisch, chat en messenger aan het communiceren met Ziggo maar ik kom nergens, allemaal verschillende oplossingen , waar geen oplossing tussen zit. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat Skyshowtime opnieuw geactiveerd moet worden want in mijn beleving hoef ik toch geen Skyshowtime account aan te maken? Iemand die zich herkend in dit probleem?
Ron
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik krijg deze schermen als ik iets wil kijken … ik vrees het ergste …
Je e-mail adres is zichtbaar in plaatje 2. Verwijder dit, kwaadwillenden zijn gek op deze info.
👍
Hi @Newdeep63 Nog geen witte rook dus, helaas! Nu zien we vaker voorkomen dat hier enige verwerkingstijd overheen gaat. Dat kan hier ook best eens het geval zijn. Ik wil je daarom vragen het morgen in de loop van de dag nog eens te proberen. We horen de uitkomst uiteraard graag!
Hoi Rikst,
ik ga het morgen weer proberen.
kan jij wel zien of het account en de activatie zijn aangekomen?
gr
Ron
@Newdeep63 Het account is nog niet geactiveerd. Zou je onderstaande stappen willen uitvoeren?
1. Log in op Mijn Ziggo
2. Klik vervolgens op 'producten'
3. Klik op 'mijn streamingsdiensten beheren'
4. Klik op de SkyShowtime afbeelding en activeer je account
Door deze stappen uit te voeren koppel je je Mijn Ziggo met je SkyShowtime account Laat je ons weten of het nu wel is gelukt?
Er rust een vloek op dit activeren …
dit keer vanaf mijn laptop precies volgens jou aangeven … 😐
Nog een keer geprobeerd ….
Dank voor de nieuwe poging en de screenshots. De koppeling tussen Mijn Ziggo en SkyShowtime kan tot mijn grote verdriet niet gemaakt worden. Hier speelt een incident mee. Ik voeg dit toe aan het onderzoeksticket wat hiervoor loopt.
Heel jammer, hoop wel dat het snel word opgelost want skyshowtime wil mij nu inlijven omdat ik ze aan het stalken ben … 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.