1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rbastiaa

Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

SkyShowtime werkt niet bij TV Max pakket

een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje met dat ik skyshowtime kon activeren .

ik heb dat ook gedaan en kon daarna gelijk een leuke film kijken .

echter toen wij een dag later deel 2 wilde kijken kreeg ik een QR code te zien met als melding dat ik een abonnement moest afsluiten van 6,99 euro .

ik heb toen even goed gekeken in mijn ziggo maar deze staat onder beheer gewoon als streamingdienst aangemeld  ..

ik heb ook een tv max abonnement en er staat beschreven dat skyshowtime in mijn pakket in begrepen zit .

ik heb nu al 2 keer contact gehad met de ziggo op de chat met een week tijd ertussen nu is er weer een week voor bij en weet ik nog steeds niks .

Beste ziggo wat is er toch aan de hand ??????

187 Reacties 187
MR_CHIP

Level 19
  • 12535Posts
  • 137Oplossingen
  • 4252Likes

Ik kreeg dit aanbod als compensatie 

1000026578.jpg

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14205Posts
  • 1183Oplossingen
  • 6214Likes

Hey @kv66 . Je hebt geen postcode en huisnummer in je profiel opgenomen (deze gegevens zijn overigens alleen voor de Ziggo medewerkers inzichtelijk hoor, wanneer je ze wel invult). Op dit moment weet ik dus enkel je gebruikersnaam hier en op basis daarvan heb ik geen klantgegevens. 

kv66

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

@Lycke, Ik denk dat we langs elkaar heen discussiëren. Het gaat niet om mij, maar om het probleem dat Ziggo heeft met het activeren.

Dat er een probleem is kan en ik wil ook nog accepteren dat het technisch heel ingewikkeld is en dat daarom heel lang duurt.

Maar intussen betaal ik als klant wel de kosten. Ziggo kan doen wat het nu doet, iedereen aan het lijntje houden en zo nu en dan wat strooien met presentjes.

Ziggo kan ook, zoals ik geschetst heb in mijn vorige post, diegene die betalen en niet geactiveerd zijn automatisch compenseren, zolang het probleem niet is opgelost. Het toevoegen van mijn postcode en huisnummer is in dit geheel totaal ondergeschikt en draagt niet bij aan de oplossing vh probleem..  

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14205Posts
  • 1183Oplossingen
  • 6214Likes

Er zijn verscheidene problemen met verscheidene oplossingen. Als ik niet weet wie/welke klant je bent, kan ik je helaas niet aan de oplossing voor jou helpen en kan ik ook niets aanbieden verder. Dan houdt het op. 

kv66

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

@Lycke. Ik heb dit natuurlijk bij Ziggo aangemeld, bij het normale kanaal zoals het hoort. Het oplossen van al dan niet individuele problemen via een forum is een zwaktebod van de organisatie, leuk voor knutselfanaten in de elektronica, maar toch niet als een klachtenkanaal van een professionele organisatie. Problemen van een klant horen door de helpdesk of klachtendesk te worden opgelost, niet op een forum.

Er loopt een ticket sinds 22-3 waaraan mijn gegevens zijn toegevoegd, aldus dhr/mevr Rudy.  Ik zou een bericht krijgen als het opgelost was. Case nr : 13507113. Tot op heden niets gehoord. Het feit alleen al dat ik dit hier vermeld zou bij Ziggo alle alarmbellen moeten laten afgaan.  Wat een miscommunicatie en gebrek aan professionaliteit om een klant sinds 22-3 te laten bungelen.

Patrick Voet

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kijk @Ziggo Dat noem ik nou een professionele reactie! Prima dat dat van een klant is, maar zou diezelfde professionaliteit niet ook juist van de provider (Ziggo, jullie dus) moeten komen? Ik zou deze reactie van deze professionele klant nog maar eens goed lezen. Er zitten gratis organisatie-adviezen in. De klant rekent daar overigens niets voor! Zo … eerst schamen nu, en dan heel snel aan de slag!

Dikkedikkie1

Level 7
  • 157Posts
  • 0Oplossingen
  • 70Likes

Netjes verwoord wat (ik verwacht) haast iedereen met een vergelijkbaar probleem (bij mij is het HBO) denkt.

Gail

Level 3
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Ziggo Nog steeds horen wij enkel krekels.

"*hoe* we op de hoogte gehouden worden! Vanuit Ziggo? Of moeten we steeds *zelf* de forums doorkammen?!"

Ik tel echt meerdere topics over het niet werken van de activatie. Vanaf november 2023 is dit probleem bij jullie bekend. Ik heb in meerdere van de afzonderlijke berichten topics over SkyShowtime gelezen over precies hetzelfde probleem - en dat jullie op precies hetzelfde manier reageren. Alsof er een copy/paste reactie klaar staat!!! 

Dit is een blamage!  Zoals de webpagina zegt: skyshowtime.com/nl/partner/failure

Mvrgr, Gail Neffenger

kv66

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Aan het kleuterschool gedoe van duimpjes op geven doe ik niet aan mee, maar @Gail helemaal eens met je reactie.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1870Posts
  • 173Oplossingen
  • 1249Likes

Hi @Gail, begrijpelijk dat je zelf contact opneemt en dat je hier kwaad over bent. Zodra ik een update heb zal ik het met je delen. Je gegevens zijn meermaals doorgezet omtrent dit issue en bij ons bekend. Helaas kan ik niets meer doen dan het blijven checken en zodra hier nieuws over is zal ik het direct met je delen.

rens_19791

Level 4
  • 38Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Iets te snel een reactie geplaatst, mijn probleem is opgelost, het werkt nu 😉

Gail

Level 3
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hallo @Welmoed 

Dank dat het meermaals is doorgezet.

Misschien zou het de frustratie verzachten als er meer bekend gemaakt wordt over wat de aard van het probleem kan zijn, wat er al aan contact met Sky Showtime is geweest en wat voor oplossingen al geprobeerd zijn? Openheid en transparantie zouden veel helpen om te begrijpen waarom er na 6 maanden geen oplossing is‽ 

Op de website van Sky Showtime, van profile/account instellingen, waar je info kan lezen over je abonnement, of een abonnement kan afsluiten... staat er ook een vakje waar je een eventuele promotie code kan invullen. Kunnen jullie niet een Ziggo/Sky Showtime promo code aanmaken en die verspreiden onder de getroffene?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5368Posts
  • 505Oplossingen
  • 1776Likes

Hi @Gail

Ik snap je behoefte aan duidelijkheid en een oplossing. Er is een probleem in achterliggende systemen waardoor activatie bij sommige klanten niet goed verloopt. Helaas is dit vervolgens niet met 1 simpele handeling op te lossen. Het is niet mogelijk om een promotie code beschikbaar te maken voor getroffen klanten. 

kv66

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

@ZiggoRikst. Dat er een probleem is, is geen probleem. Wel hoe ziggo het probleem naar de abonnees communiceert. Wat ik mis is een duidelijke melding op de ziggo pagina dat dit probleem er is. Met een handleiding wat te doen als je er tegen aanloopt en een tellertje hoeveel abonnees hier last van hebben en hoeveel er is opgelost. Je kan ook een link toevoegen naar een pagina met uitleg als iemand op de knop activeren drukt.

Nu moet, in mijn beleving, iedereen die hiertegen aanloopt moeizaam op zoek naar een antwoord. En zelfs als je een casenummer hebt, geen informatie hoe het ervoor staat. Nada, niets. Het enige wat je te horen krijgt is: “probeer het maar zo nu en dan”.  

Gail

Level 3
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Rikst @kv66 

Wederom... krekels 

Prima en constructieve voorstellen van kv66.

Heb het weer "even geprobeerd". Maar ik zit kennelijk nog vast in een van de achterliggende systemen. 

Of is iedereen nog druk met de bugs verdrijven uit jullie nieuwe samengevoegde app? Waarin ik trouwens helemaal niet meer bij streamingdienst beheer kan komen.

Wat een feest.

🎊

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5368Posts
  • 505Oplossingen
  • 1776Likes

Hi @Gail

Jammer dat je laatste poging nog geen succes heeft gehad. Helaas kan ik het ook niet voor je versnellen.

Erg onhandig ook dat je in de app geen toegang hebt tot het beheren van je streamingsdiensten. Kun je eens controleren of je wel toegang hebt via de browser? 

Gail

Level 3
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Rikst 

Ja, via de computer wel. Niet handig.

Wel "Jammer".

Ik moet voor alles echt inloggen om op de hoogte te blijven. De community "email notificaties" heeft nooit iets laten zien. Meldingen ook niet.

En ik vind Ziggo niet echt informatief wbt "het probleem". Erg vaag...

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5368Posts
  • 505Oplossingen
  • 1776Likes

@Gail Ik ben het met je eens dat het niet handig is, het was ook meer een check vraag. Ik zet je melding over de streamingsdiensten in de OneApp door naar mijn collega's. 

Wat betreft de notificaties van de Community, wil je daar eens een los topic over starten om daar een goede blik op te werpen? 

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Goedendag daar is de topic starter weer ... En je raad het al nog steeds geen skyshowtime ... Sterker nog ook op de next mini bij entertaiment kan ik ineens niet meer kijken 🤣.. maar goed ik  vind het al nie eens erg ook ... Ik heb een goeie deal gesloten .... Kreeg 3 gratis maanden espn .met de afspraak voor elke maand dat ik nog geen skyshowtime heb krijg ik er een maand bij .......kijk nu al  5 maanden espn voor niks 😉 dus lieve mensen van ziggo doe rustig aan ...

MR_CHIP

Level 19
  • 12535Posts
  • 137Oplossingen
  • 4252Likes

hahahaah 🤣

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic