1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rbastiaa

Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

SkyShowtime werkt niet bij TV Max pakket

een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje met dat ik skyshowtime kon activeren .

ik heb dat ook gedaan en kon daarna gelijk een leuke film kijken .

echter toen wij een dag later deel 2 wilde kijken kreeg ik een QR code te zien met als melding dat ik een abonnement moest afsluiten van 6,99 euro .

ik heb toen even goed gekeken in mijn ziggo maar deze staat onder beheer gewoon als streamingdienst aangemeld  ..

ik heb ook een tv max abonnement en er staat beschreven dat skyshowtime in mijn pakket in begrepen zit .

ik heb nu al 2 keer contact gehad met de ziggo op de chat met een week tijd ertussen nu is er weer een week voor bij en weet ik nog steeds niks .

Beste ziggo wat is er toch aan de hand ??????

187 Reacties 187
Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

@Jacob ook op kanaal 157 mijn w8woord en gebruikersnaam ingevuld en ook daar staat dat ik een abonnement moet afsluiten net als op de app op me mobiel op me pc en op me beide next mini s .

kreeg wel een melding  in mijn mail dat er een nieuw apparaat was aangemeld met het skyshowtime account -----> dus het account bestaat wel bij Skyshowtime alleen zegt het account  dat er niet betaald is ( dat zei de meneer van Skyshowtime mij ook toen ik daar mee chatte ) .

en aangezien mijn facturen altijd netjes elke maand automatisch worden afgeschreven weet ik dat ik wel betaald heb ........

ik blijf er toch bij dat als de volgende stappen ondernomen word dat het moet gaan werken 😉 

( op advies van skyshowtime )

1  . resetten van het account bij skyshowtime .

2  . resetten van mijn tv pakket  zodat ik me weer kan registreren .

3 . mij een mail sturen dat ik weer kan activeren .

ps kan nu wel weer in mijn ziggo naar beheren streaming diensten waar ik Skyshowtime nog steeds  geactiveerd ziet .

en ben het wel met met @brigittasophia  eens helaas moet ik alles 6 keer herhalen met wat ik allemaal al gedaan heb en getest heb .

de eerste melding van mijn kant was in november .

maar aan de andere kant vind ik het ook prima want ik heb in januari een afspraak gemaakt in de ziggo bedrijf-chat  dat ik 3 maanden espn kreeg en voor elke maand dat ik nog geen skyshowtime kan kijken ik er een maand extra espn bij krijg  .... Dus  ik bekijk het van de positieve kant hiervan en dat is dat ik de rest van het  voetbalseizoen kan afkijken 🙂 .

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4514Posts
  • 369Oplossingen
  • 1841Likes

@Rbastiaa dan weten we zeker dat alles, en dan ook alles, echt tot in den treure is getest en gedaan (waarvoor dank natuurlijk!)

We gaan er verder mee aan de slag. De hele materie hierachter is soms wat complex maar geen nood, het komt goed. Dankje voor het geduld en we houden je op de hoogte!

toeanga

Level 7
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 77Likes

@JosNu anderhalve dag later lukt het mijn nog steeds niet om SkyShowtime te activeren. In alle app's zie ik staan dat het pakket actief is echter inloggen lukt niet. Ook niet nadat ik bij bij SkyShowtime een nieuw account hen aangemaakt met hetzelfde mail adres dat ik voor Ziggo en Vodafone gebruik. Elke keer als ik het account wil activeren moet ik kiezen voor of € 6.99 per maand of € 54,99 per jaar.

Mis ik een activatiecode of moet ik gewoon wachten op een andere oplossing?

brigittasophia

Level 3
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Jacob Graag krijg ik een reactie op mijn post van gisteren. Het probleem heeft zich hier inmiddels verder uitgebreid. Ik kijk sinds enkele weken SST via het account ( ook een combi ziggo/hollands nieuwe ) van mijn ouders omdat er hier voor mij nog steeds geen oplossing geboden wordt. Maar... gisterenavond was daar ook ineens de grote boze QR code verschenen. Nu kan ik dus weer niet kijken. En mijn ouders dus ook niet. Wat een teleurstelling weer! 

20240315_123624.jpg

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1371Posts
  • 209Oplossingen
  • 726Likes

@toeanga dat is niet zo mooi en had gisteren ook al gespot. Daar heb ik ook actie op ondernomen en verloopt dit moeizamer dan ik verwachtte. Namelijk dat ik nog niet de juiste afdeling gevonden hebt die dit fikst. Die had gewoon onder beheren terecht mogen komen en doordat dit niet gebeurt komen we nog niet verder. Ik houd je op de hoogte van de voortgang. 

@brigittasophia niet tof inderdaad dat je nu een grote (boze, moest ik wel een beetje om lachen) QR code in beeld hebt. Heb je ook kunnen checken bij je ouders of je deze weer activeren kan? 

Ik snap je feedback over het testen van een soort van resetten en waarom dit eerder niet is gedaan. Dit was voor mij ook meer een laatste strohalm om dat activeren te triggeren. Niets proberen is ook niets. Daarnaast is jullie situatie zoals @Rbastiaa ook heeft dat het WEL geactiveerd is en niet werkt. 

Kun je voor mij eens kijken of die nog steeds op geactiveerd staat? 

brigittasophia

Level 3
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Jos Dank voor je reactie. Tja, een beetje humor verzacht het leed een beetje toch? Nee, bij mijn ouders lukt het opnieuw activeren ook niet.  Ja, mijn eigen account staat ook nog steeds geactiveerd in mijn ziggo. 

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

skyshow.jpg

toeanga

Level 7
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 77Likes

@JosDank je voor de reactie. Ik ben benieuwd wanneer dit opgelost word.

singular

Level 4
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Bij mij is het sinds gisteren opgelost. 

1000042431.jpg

 ik kreeg deze mail, en dat werkte. 🙂 

Fijn dat het aangepakt is, en dat het werkte. Bedankt!

RinusN

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik probeer al dagen naar streamingsdiensten beheren te gaan maar krijg keer op keer "Oeps, er is iets fout gegaan bla bla bla..."

Wel vond ik op het forum de workaround om in het menu naar Entertainment te gaan en dan naar Skyshowtime. Dat werkt. Waarom maakt Ziggo dit niet bekend op het forum?  Zijn wij nou zo slim of zij zo dom?

toeanga

Level 7
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 77Likes

De melding "Oeps etc" krijg ik ook al weken. De oplossing om via het menu onderdeel Entertainment naar SkyShowtime te gaan werkt wel echter dit is een uitgeklede versie van de app.

stevienieuw

Level 10
  • 381Posts
  • 7Oplossingen
  • 92Likes

Ook ik kwam er vandaag achter dat skyshowtime via entertainment een uitgeklede versie is van Skyshowtime. Ik heb geen inloggegevens. Het staat bij mij in Mijn Ziggo als 'geactiveerd' en verder geen procedure over inloggen of uitloggen.

stevienieuw

Level 10
  • 381Posts
  • 7Oplossingen
  • 92Likes

Bij mij is het inmiddels opgelost. Ik kon mijn abo activeren via streamingsdienst beheren. Via de app werkte het niet  via de website lukte het wel.

Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes

Hier ook, helaas. Krijg alleen het beeld met de QR code. Ik heb vanaf morgen paar daagjes vrij, hoop dat ik dan Oppenheimer kan kijken ☺️

Garihd

Level 17
  • 2652Posts
  • 83Oplossingen
  • 1513Likes

@RinusN Het aanbod via het Entertainment menu is een beperkt aanbod, dat is helemaal geen workaround.

Voor het volledige aanbod zal echt de Skyshowtime app gebruikt moeten worden.

RinusN

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja dat weet ik maar dan heb je in ieder geval iets in plaats van niets. Ik heb de term gebruikt om aan te geven dat er een alternatief is om toch Skyshowtime te kunnen kijken.

Ik heb dagen geprobeerd in mijnZiggo bij "producten" en "streamingsdiensten beheren" Skyshowtime opnieuw te activeren zoals Ziggo als oplossing brengt. Ik ben natuurlijk heel dom want ik probeerde het met de mijnZiggo app op mijn telefoon. Keer op keer de melding "Oeps er is iets misgegaan..." Totdat ik het eens een keer probeerde op mijn laptop. Daar werkte het meteen.

Garihd

Level 17
  • 2652Posts
  • 83Oplossingen
  • 1513Likes

@RinusN  schreef:

Ik heb dagen geprobeerd in mijnZiggo bij "producten" en "streamingsdiensten beheren" Skyshowtime opnieuw te activeren zoals Ziggo als oplossing brengt. Ik ben natuurlijk heel dom want ik probeerde het met de mijnZiggo app op mijn telefoon. Keer op keer de melding "Oeps er is iets misgegaan..." Totdat ik het eens een keer probeerde op mijn laptop. Daar werkte het meteen.

Blijkbaar moet Ziggo de Mijn Ziggo app flink verbeteren, of aangeven dat bepaalde opties alleen via de web versie werken. Persoonlijk gebruik ik bij geen enkele provider de app, de webpagina's hebben doorgaans toch betere functionaliteit.

Template

Level 17
  • 2655Posts
  • 64Oplossingen
  • 865Likes

@Garihd Is er een App van Ziggo dan om je zenders en streaming diensten te beheren? 

Garihd

Level 17
  • 2652Posts
  • 83Oplossingen
  • 1513Likes

@Template  schreef:

@Garihd Is er een App van Ziggo dan om je zenders en streaming diensten te beheren? 

De Mijn Ziggo app, daar zou je alles met betrekking tot je abonnement moeten kunnen beheren. Echter blijkt dat voor het activeren van de streamdiensten dus niet correct te werken.

Template

Level 17
  • 2655Posts
  • 64Oplossingen
  • 865Likes

@Garihd wrote:

@Template  schreef:

De Mijn Ziggo app, daar zou je alles met betrekking tot je abonnement moeten kunnen beheren. Echter blijkt dat voor het activeren van de streamdiensten dus niet correct te werken.

Die App heb ik helemaal niet, als ik iets moet in mijn account. Ga wel naar die site. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic