1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rbastiaa

Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

SkyShowtime werkt niet bij TV Max pakket

een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje met dat ik skyshowtime kon activeren .

ik heb dat ook gedaan en kon daarna gelijk een leuke film kijken .

echter toen wij een dag later deel 2 wilde kijken kreeg ik een QR code te zien met als melding dat ik een abonnement moest afsluiten van 6,99 euro .

ik heb toen even goed gekeken in mijn ziggo maar deze staat onder beheer gewoon als streamingdienst aangemeld  ..

ik heb ook een tv max abonnement en er staat beschreven dat skyshowtime in mijn pakket in begrepen zit .

ik heb nu al 2 keer contact gehad met de ziggo op de chat met een week tijd ertussen nu is er weer een week voor bij en weet ik nog steeds niks .

 

Beste ziggo wat is er toch aan de hand ??????

 

187 Reacties 187
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5363Posts
  • 505Oplossingen
  • 1773Likes

Hi @Rbastiaa 

Hartstikke goed dat je meedenkt! Ik snap heel goed dat je hiervoor snel een oplossing wilt en dat het je allemaal veel te lang duurt terwijl er voor jou geen verandering zichtbaar is. Het is niet mogelijk om nu een nieuwe activatie te doen. Je kunt films en series van SkyShowtime gelukkig wel bekijken via je mediabox en Ziggo GO. 

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

beste @Rikst je bedoeld het goed  maar tussen de skyshowtime op de mediabox/ziggo go en de films die aangeboden worden op de skyshowtime app zit een heel groot verschil daar staan namelijk 833 films .

om een voor beeld te noemen ik heb mijn kids laten kennis maken met de wat oudere films dat die geweldig waren zoals beethoven maar toen ze ze de dag erna deel 2 wilde kijken kon dat niet en beethoven staat alleen op de app versie .....net als waynes world  en gaat zo maar door ...

het vervelende wat ik nu ook weer zie is dat er geen antwoord is gegeven op mijn vraag of opmerking .

het waarom kan dat niet en mij passende oplossing is genegeerd .

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Beste ziggo ,

 

Nu na bijna 7 weken chatten en via de community een probleem te hebben aangekaart / aangegeven en nog steeds geen duidelijk antwoord of goede oplossing heb gekregen wil ik hier een officiële klacht van maken  .

wat ik heel jammer vind want ik ben al langer klant als dat ziggo bestaat en altijd tevreden geweest zonder problemen  .

mijn klacht betreft het volgende en zou graag antwoord hebben op de volgende vragen  .

 

1 . waarom is het moeilijk om mijn skyshowtime opnieuw te activeren ? ( als ik morgen ziggo opzeg kan ik overmorgen mezelf weer aanmelden toch ) .

2. waarom krijg ik geen duidelijk antwoord op mijn vragen zoals waarom het allemaal zo moeilijk is  ??

3. waarom duurt het zo lang ?

4.waarom weten sommige medewerkers niet het verschil tussen de skyshowtime in de app en de versie die op de mediabox  want er word steeds gezegd daar kunt u ook kijken .

5.waarom heb ik het gevoel dat de ziggo dit probleem niet als prioriteit ziet omdat het gaan om een indivu probleem  .

6. waarom kan ik niet een betaal account aanmaken op skyshowtime MET mijn Ziggo email en dan korting van 6.99 krijgen op mijn abonnement of nog beter dat jullie hem aanmaken en deze zelfs factureren .

tot dat jullie het probleem hebben opgelost ..

 

svp deze klacht doorzetten naar de goede afdeling zodat zij contact met mij op kunnen nemen .

 

Met vriendelijke groet ,

 

Robbie 

 

 

 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5363Posts
  • 505Oplossingen
  • 1773Likes

Hi @Rbastiaa 

We willen het probleem en je vragen helemaal niet negeren. Het lastige is dat we te maken hebben met een issue dat speelt en dat is niet gemakkelijk en direct op te lossen.

 

Dat je hier veel vragen over hebt, dat is begrijpelijk. Ook snap ik dat je het gevoel hebt dat het geen prioriteit heeft, want je merkt tot nu toe geen voorruitgang. De informatie die beschikbaar is, die delen we al met je. Helaas is er op dit moment ook geen workaround om dit issue te omzeilen. Een antwoord op de ''waarom het zo moeilijk is om dit op te lossen en waarom dit zo lang duurt'' dat heb ik niet voor je. Al zou een antwoord hierop jou ook niet eerder een oplossing geven. 

 

Het ligt bij de juiste afdeling en zij doen echt hun best om dit op te lossen. Het is om technische redenen niet mogelijk SkyShowtime te deactiveren en daarna opnieuw te activeren. Wat betreft je opmerking omtrent het aanbod in de SkyShowTime App. Het klopt dat het aanbod in de SkyShowtime app uitgebreider is dan op de mediabox en in Ziggo GO, ik zie dat ik dat niet duidelijk heb aangegeven in mijn bericht. Mijn excuses daarvoor. Weet in ieder geval dat wij hier het ticket nauwlettend in de gaten houden en uiteraard updates delen wanneer deze er zijn.

 

Het staat je natuurlijk vrij om zelf een abonnement via SkyShowtime aan te vragen. We kunnen hiervoor geen korting of verrekening bieden via de Ziggo factuur.

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

 

helaas vind ik nog steeds dat het grote bedrijf ziggo niet met een passende oplossing komt tot dat het probleem is verholpen .

ik ga er dus ook vanuit dat mijn klacht niet naar mijn tevredenheid gaat worden behandeld .

ik heb ook geen bevestiging gekregen van mijn klacht of iemadn die mij persoonlijk zou contacten .

dit kan ik terug vinden in de klacht en klachten procedure dat dat wel zou gebeuren .

eigenlijk is mijn klacht dat ziggo niet de beloftes kan nakomen  van een geboden dienst bij het abonnement dat ik heb .

 

ik heb al meer dan 6 weken bijna 7 weken en als ik het volgende lees 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/compensatie.

 

zou ik dus skyshowtime kunnen nemen en de kosten door ziggo kunnen laten compenseren .

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10087Posts
  • 588Oplossingen
  • 2837Likes

compensatie kun je helaas pas aanvragen zodra de problemen zijn verholpen 

brigittasophia

Level 3
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Zo, ik kom er ook maar weer eens in. Het is nu meer dan 2 weken geleden na mijn laatste bijdrage, maar ook hier nog steeds geen oplossing. Ik zie dat er inmiddels weer heel wat gediscussieerd is hier. Net als @Rbastiaa ben ik het inmiddels ook wel beu. Ik krijg zelfs van Skyshowtime meer respons dan van Ziggo. Die sturen mij regelmatig een mail ( zie mail ) met de vraag of Ziggo nu al gereageerd heeft. Maar nee, helaas. Morgen weer een normale werkdag. Dus tjop tjop, er tegenaan Ziggo! Kom met een oplossing! @Vincent @Jacob @Rikst 

 

*afbeelding verwijderd i.v.m. privégegevens*

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10087Posts
  • 588Oplossingen
  • 2837Likes

@brigittasophia 

het is niet slim en tegen de huisregels om privé gegevens zoals email adres te delen in een topic (printscreen) 

het beste kun je de volgende als een een printscreen deel de e-mailadres vervagen of met potlood tool wegstrepen,

een moderator kan de printscreen voor je aanpassen

brigittasophia

Level 3
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Kan een moderator bovenstaande reactie misschien ook even vervagen of met een potloodtool wegstrepen? 

brigittasophia

Level 3
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hallo..? @Rikst @Jacob @Vincent Het blijft hier wel erg stil! Nu bijna een maand verder en ik kan nog steeds geen Skyshowtime kijken. Jij nog iets vernomen @Rbastiaa? Is er inmiddels op de door jou ingediende klacht gereageerd?  Inmiddels weer een mail van de Skyshowtime klantenservice ontvangen. Die zitten er wel bovenop! Kom op Ziggo, los het op! 

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemorgen @brigittasophia, de reden waarom het hier stil blijft, komt omdat de ticket nog steeds openstaat. Dus we zitten er bovenop, maar elke dag/week een update geven, nog even geduld, heeft niet zoveel zin. Heb je dat liever wel, dan gaan we dat uiteraard voor jullie doen. 

 

Ons specialisten team is ermee bezig, voorbeelden zijn doorgestuurd en vanuit daar zijn ze alles aan het onderzoeken. Een verwachte oplostijd kan ik dus jammer genoeg ook niet meegeven. Mijn oprechte excuses, ik snap dat dit erg vervelend voor jullie is en geloof me, voor ons ook. 😓 We hopen dat de oplossing snel in zicht is. SkyShowtime moet als het goed is wel werken via het on Demand gedeelte op de mediabox. 

Garihd

Level 17
  • 2604Posts
  • 82Oplossingen
  • 1487Likes

Dit lijkt verdacht veel op de vraag die @Sjaqie hier heeft gesteld link

Is hier al een verzameltopic voor of is dat dit topic?

 

Ps @Danitsja via het Entertainment menu zie je bij mijn weten maar een beperkt aanbod, niet echt een alternatief voor de app.

brigittasophia

Level 3
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Danitsja Bedankt voor je reactie. Dat het ticket nog openstaat is mij wel duidelijk. Ik kan namelijk nog steeds geen gebruik maken van Skyshowtime. En, nog even geduld... dat duurt nu al een maand. ( En bij @Rbastiaa al meerdere maanden. ) Ik vraag ook niet om een dagelijkse/wekelijkse update, maar ik heb het gevoel dat de aandacht voor dit ticket een beetje verslapt. Ik zie dat meer mensen ( in andere topics )  hetzelfde probleem hebben met de QR code die in beeld komt. Zie de link van @Garihd. Misschien inderdaad een goed idee om daar een verzameltopic ( QR code in beeld Skyshowtime. ) van te maken. Want bij de één gaat het om een max abonnement, bij de ander om een combi hollands nieuwe/ziggo en misschien nog wel andere combinaties. Intussen doe ik echt mijn best om nog even geduld te hebben...

Garihd

Level 17
  • 2604Posts
  • 82Oplossingen
  • 1487Likes

@brigittasophia ik heb niet alles gelezen was dit alleen via de app van de mediabox?

Of kunt u ook niet inloggen op de app op een tablet of smarfoon met andere woorden uw account werdt nergens herkend ook niet via Skyshowtime.com?

 

Gevonden @Rbastiaa gaf elders aan dat via elke methode wel kon worden ingelogd echter geen actief abonnement.

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

beste ziggo ,

 

we zijn nu 11 weken verder en ik ben niet eens meer boos ( wel teleurgesteld ) .

maar is er al enig zicht op wanneer ik  van de skyshowtime app kan genieten ???

tevens vind ik het jammer dat ik niet persoonlijk ben benaderd zoals jullie beloven in de klachten procedure met mijn klachtmelding  .

 

 

 
 
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4486Posts
  • 368Oplossingen
  • 1829Likes

@Rbastiaa ik snap je punt. Er is echter wel degelijk keihard gesleuteld. 

Ik ben eens gaan zoeken naar meldingen rondom je voorbeeld en krijg te zien dat als je inlogt met je Sky Showtime account, deze melding nu niet meer naar voren zou moeten komen. Oftewel, het zou dan moeten werken.

Wil/kan je dit eens nagaan aub? 

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

werkt niet jacob .

ik moet me abonneren met mijn Ziggo email kan 7 dagen kosteloos en daarna 6.99 betalen 

ik moet me namelijk opnieuw registreren omdat het account is gereset bij skyshowtime

........

tip een beller is sneller 

toeanga

Level 7
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 77Likes

Ook ik ben al weken aan het wachten dat er een oplossing aangedragen wordt voor dit probleem. Ik heb al een keer bijna een uur gebeld met een van jullie medewerkers en uiteindelijk werd er gezegd dat dit een storing in de app was en dat ik maaroest wachten. Wij zijn inmiddels anderhalve maand verder maar nog steeds geen oplossing.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 644Oplossingen
  • 1723Likes

@Rbastiaa Duidelijk dat dit dus niet de oplossing is. Dan val je helaas onder het openstaande incident hiervoor lijkt het. Dan moeten we jouw gegevens doorspelen naar het team dat hiermee bezig is. 

Nu geef je ook aan: "Tip: Een beller is sneller". Wat bedoel je daar precies mee? Heb je telefonisch contact gehad en is het probleem op een andere manier voor je opgelost? Zo ja, kun je uitleggen wat er gedaan is voor je? 

 

@toeanga  voor jou speelt er wat anders dan wat er in dit topic benoemd wordt. Jij hebt SkyShowtime als Gratis Extra Zenderpakket, niet als TV Max pakket. Jij hebt last van een ander incident omtrent SkyShowtime. Dat probleem is nog steeds in onderzoek en op dit moment is daar nog geen oplossing of verwachte oplossing voor. Voor nu kun jij via het On Demand menu genieten van SkyShowtime content via je mediabox. 

Als jij meer vragen hebt over dit probleem, maak hier dan een nieuw topic voor aan. Op die manier blijft dit topic overzichtelijk 🙂

toeanga

Level 7
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 77Likes

@MarijeOk bedankt voor reactie. Ik wacht dan maar voorlopig of er nog een oplossing komt..

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic