1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rbastiaa

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

SkyShowtime werkt niet bij TV Max pakket

een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje met dat ik skyshowtime kon activeren .

ik heb dat ook gedaan en kon daarna gelijk een leuke film kijken .

echter toen wij een dag later deel 2 wilde kijken kreeg ik een QR code te zien met als melding dat ik een abonnement moest afsluiten van 6,99 euro .

ik heb toen even goed gekeken in mijn ziggo maar deze staat onder beheer gewoon als streamingdienst aangemeld  ..

ik heb ook een tv max abonnement en er staat beschreven dat skyshowtime in mijn pakket in begrepen zit .

ik heb nu al 2 keer contact gehad met de ziggo op de chat met een week tijd ertussen nu is er weer een week voor bij en weet ik nog steeds niks .

Beste ziggo wat is er toch aan de hand ??????

194 Reacties 194
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5436Posts
  • 509Oplossingen
  • 1812Likes

@Gail, mijn collega's willen graag weten op wat voor toestel je de nieuwe app gebruikt? 

Gail

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Rikst 

Ik heb een Galaxy A54 5G

Android versie 14 One UI 6.1

De streamingdiensten laadt niet:

Na een lange "z" animatie komt er

"Oeps..

Sorry, er is iets fout gegaan waardoor het niet is gelukt om een verbinding te maken. Probeer het later nog eens. Excuses voor het ongemak."

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5436Posts
  • 509Oplossingen
  • 1812Likes

Dank voor het doorgeven @Gail. We hebben dit kunnen reproduceren en er is een ticket gelogd. Zodra er meer bekend is, laat ik het aan je weten. 

Mehoaga

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog altijd geen oplossing, bij het proberen te activeren krijg ik een melding "something went wrong" 0 reactie vanuit Ziggo. Ik heb het telefonisch gemeld, digitaal gemeld. Maar geen reactie, oplossing, of compensatie. Erg jammer hoe de gang van zaken is bij Ziggo. Maanden zijn er al voorbij, maar oplossen lukt niet! 

Antonius74

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste, lieve, gewaardeerde ZIGGO,

Sinds november, dus reeds 7 maanden, bieden jullie half Nederland Showtime aan, en uit de diverse

reacties blijkt dat het bij half Nederland ook niet werkt. Ook ik ben één van die klanten, die dacht: verschillende mensen hebben dezelfde problemen met meldingen als: Helaas kunnen we je promo etc. etc. en: Wordt toch vooral betaalde klant van Showtime via een abonnement. Ik had echt goede hoop dat er na een tijdje een oplossing zou komen, maar helaas, 7 maanden en plm. 300 reacties verder, zijn we nog geen steek opgeschoten. Zo kun je alles wel gratis aanbieden in je reclame, alleen in werkelijkheid werkt het niet. Zijn jullie na 7 maanden niet een heel klein beetje beschaamd dat je je klanten maar lekker laat aanmodderen en niets van een oplossing lijkt te kunnen bieden. Is het nu niet tijd voor een echte oplossing, of gewoon de erkenning: we willen wel, maar we kunnen het niet. Het zou je sieren!

Gail

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Rikst Beste mensen van Ziggo

Weer even geprobeerd TVMax Skyshowtime te activeren. Weer niets. 

Helaas, we kunnen je promo niet inwisselen.

En in mijn Ziggo/Vodafone app, bij streamingdiensten, is het nog altijd "Oeps..."

Ik neem aan dat jullie ons een verhoging van de abonnementskosten onder zulke omstandigheden niet gaan doorvoeren? Moeten we echt Kassa en Radar hierop gaan zetten??? Of collectief naar de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten stappen? 

Biedt anders een degelijke en gelijkwaardige vervanging aan - Dat Ziggo een SST abonnement betaalt tot de problemen bij Ziggo eindelijk zijn opgelost.

Dank

Rob-Br

Level 6
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 29Likes

Screenshot_20240611_130727_Outlook.jpg

 Ik krijg iedere keer deze mailtjes toegestuurd en nog steeds lukt het niet met bericht we kunnen deze promo niet inwisselen,  dus heeft dit bericht totaal geen nut . Dus bij deze wil ik bericht krijgen dat de oplossing er is , want dat mag nu wel eens na zo'n lange tijd . Want word er eigenlijk nog wel aan een oplossing gewerkt want van de Ziggo kant horen we niets . Vind dit kwalijk naar de klant toe die dit debacle niet veroorzaakt hebben !

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1100Oplossingen
  • 4208Likes

Hoewel het onderzoek gestaag loopt en er diverse oorzaken zijn achterhaald, speelt dit probleem inderdaad nog steeds. Eén van de oorzaken (die ook snel uit te sluiten is) hebben we toegevoegd in de uitgelichte reactie die je op de eerste pagina kunt vinden.

@Antonius74 - Dat we het al zo lang niet voor elkaar krijgen, is inderdaad beschamend te noemen. Ik heb voor de zekerheid je situatie gecontroleerd, en het valt inderdaad onder dezelfde storing. Ik heb voor de zekerheid deze (opnieuw) aan het lopende onderzoek toegevoegd. Het spijt me dat je hier al zo lang last van hebt. Mocht je ervan gebruik willen maken, dan kan ik een zenderpakket tijdelijk 3 maanden gratis voor je aanzetten ter overbrugging (dat gaat direct in en loopt automatisch weer af) zoals Film 1 of ESPN.

@Gail, @Rob-Br - Ik zie inderdaad pijnlijk genoeg geen verandering noch witte rook bij jullie.

Rbastiaa
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Ben ik weer ... Dik 8 maanden verder... Nog steeds niks sterker nog via entertainment werkt het nu ook ineens niet meer ....amateurs onderdehand ... Mooie beloftes in reclame  ... Ziggo schaam je diep

Rob-Br

Level 6
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 29Likes

Ziggo Alex .Ik heb het weer geprobeerd , en het is (zoals inmiddels zo als verwacht na al die vele keren) weer niet gelukt . Het begint nu echt beschamend te worden . En wat als compensatie zenders voor 3 maanden geboden wordt zoals het van o,a ESPN Compleet  welke al zit voor 1 jaar

(waarvan nu al een paar maanden gebruikt) in mijn tv pakket maar als jullie dat jaar 3 maanden EXTRA willen  verlengen dan zou ik dat ook fijn vinden . Mvg .

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4526Posts
  • 597Oplossingen
  • 2270Likes

@Rbastiaa @Rob-Br  Ik kan helaas niets anders dan toegeven dat het flink dramatisch is dat het voor jullie - en iedereen die hier nog mee kampt - vooralsnog niet is opgelost. Het schaamraad staat dan ook op mijn kaken. Tot mijn grote spijt kan ik het niet voor jullie oplossen, behalve dan dat we er druk op blijven uitoefenen. Het spijt me oprecht dat ik opnieuw een beroep doe op jullie geduld.

Voor wat betreft het gratis zenderpakket. Het is wat mij betreft geen probleem om dit na afloop eenmalig met 3 maanden coulance te verlengen.

Gail

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Mijn geduld is eigenlijk op. Mijn vertrouwen in een oplossing ook.

Ik heb net een request bij SkyShowtime ingeleverd, om mijn account en persoonsgegevens te verwijderen. 

Ben er klaar mee. 

Als Ziggo *ooit* dit probleem oplost, dan zie ik, hopelijk met een schone lei, weer verder.

(hopelijk werken jullie ook verder aan jullie app - want die werkt ook niet met de streamingdiensten)

kv66

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Wel begrijpelijk dat @Gail de handdoek in de ring gooit. Ziggo heeft gewonnen. Zeer cynisch gedacht: Ziggo put de abonnees uit en blijft maar volhouden dat het ingewikkeld is en dat ze hun uiterste best doen om het op te lossen. Uiteindelijk geeft iedereen het op.

De abonnee moet dat allemaal maar geloven, die krijgt geen enkele informatie om dit te verifiëren. Maar wel maandelijks betalen. Ziggo strooit zo nu en dan met een waardeloos cadeautje, dat kost Ziggo niets.

Ik wil betalen voor wat er in mijn overeenkomst is afgesproken. Als Ziggo niet kan leveren is het toch normaal dat ik dan ook niet hoef te betalen. Waarom worden de kosten in mijn abonnement, waar ik door Ziggo problemen niet kan van genieten, door Ziggo niet automatisch verrekend. En ga me niet vertellen dat Ziggo niet tot op de millimeter weet, wie wel of niet is geactiveerd bij Sky.

Boaske

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Wat ik me afvraag, kunnen we met z'n allen dan geld terugkrijgen. Of moeten we een rechtzaak aanspannen of zo... We hebben immers al die tijd betaald voor iets wat we nog steeds niet geleverd krijgen.

Ik ben totaal niet op de hoogte, wat wel bij (Netflix helaas niet bij SkyShowtime) van die amerikaanse series te zien is, dat ze je daar met rechtzaken om de oren slaan. Gelukkig is dat hier niet zo, maar je zou toch denken er moet toch iets zijn waarmee we op z'n minst gecompenseerd kunnen worden.

Maar je kan wel zien dat Ziggo en Vodafone goed bij elkaar passen, bij Vodafone was ook al zo'n eindeloze discussie en aan 't lijntje houden. Dat was dan met apple Watch. Wie groot is lijkt macht te hebben. Jammer.

Gail

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ziggo heeft het kennelijk ook opgegeven. Sinds 29 juni alleen het geluid van krekels...

Sterkte iedereen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic