1
Vraag
2
Reacties
M-R-Co

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SkyShowtime activeren lukt niet

Recent heb ik mijn pakket aangepast, waarbij ik SkyShowtime als extra gratis pakket heb vanwege Ziggo en Vodafone op een adres. Voor pakketaanpassing werkte SkyShowtime zonder problemen, na aanpassing pakket werkt deze niet meer: bij invullen van mijn accountgegevens krijg ik de keuze om een maand of jaarabonnement af te sluiten. In MijnZiggo staat het zenderpakket geactiveerd.

Na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice, is dit nog steeds niet functioneel na een week. Via de klantenservice kom ik niet verder, steeds ellenlange wachttijden en dan word je weer blijgemaakt met een dode mus: “er wordt aan gewerkt, nog even een paar dagen geduld.”

 

Mijn geduld is inmiddels aardig op de proef gesteld, hoe nu verder?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10359Posts
  • 1109Oplossingen
  • 9996Likes

Goedemorgen @M-R-Co , vervelend dat de activatie van SkyShowtime maar niet lukt! Ik kijk graag wat ik voor je kan doen. Als ik je gegevens controleer en je Mijn Ziggo bekijk, dan zie ik nu wel dat daar wordt aangegeven dat je SkyShowtime kunt activeren. Je gaf in je bericht aan dat jij daar ziet dat het zenderpakket is geactiveerd. Zou je dit nog eens kunnen controleren? Misschien is er recent wat aangepast. Voor de volledigheid, hier kom je door in te loggen in je Mijn Ziggo > Producten > Streamingdiensten beheren > Skyshowtime. Laat het maar weten!

 

 

@Koeltje , bij jouw gegevens zie ik dat je recent het gratis extra zenderpakket hebt gewisseld naar SkyShowtime. Echter zie ik ook bij jou in je Mijn Ziggo wel de mogelijkheid om SkyShowtime te activeren. Kun jij dit ook controleren? Als het niet lukt dan hoor ik graag waar je precies vastloopt. Alvast bedankt!

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77224Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22896Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Koeltje

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dezelfde klacht.

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10359Posts
  • 1109Oplossingen
  • 9996Likes

Goedemorgen @M-R-Co , vervelend dat de activatie van SkyShowtime maar niet lukt! Ik kijk graag wat ik voor je kan doen. Als ik je gegevens controleer en je Mijn Ziggo bekijk, dan zie ik nu wel dat daar wordt aangegeven dat je SkyShowtime kunt activeren. Je gaf in je bericht aan dat jij daar ziet dat het zenderpakket is geactiveerd. Zou je dit nog eens kunnen controleren? Misschien is er recent wat aangepast. Voor de volledigheid, hier kom je door in te loggen in je Mijn Ziggo > Producten > Streamingdiensten beheren > Skyshowtime. Laat het maar weten!

 

 

@Koeltje , bij jouw gegevens zie ik dat je recent het gratis extra zenderpakket hebt gewisseld naar SkyShowtime. Echter zie ik ook bij jou in je Mijn Ziggo wel de mogelijkheid om SkyShowtime te activeren. Kun jij dit ook controleren? Als het niet lukt dan hoor ik graag waar je precies vastloopt. Alvast bedankt!

M-R-Co
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Anne,

 

dank voor je reactie, op deze manier heb ik het werkend gekregen. 

Wijnand25

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, heb eerst met behulp van Sky Showtime mijn oude account kunnen/laten verwijderen. Op hun verzoek een nieuw account aangemaakt met een ander e-mailadres en nieuw wachtwoord, ik heb hiervoor een alias-mailadres gebruikt.

Ik kom via de bovenstaande afbeelding op de SkyShowtime pagina, maar dan wordt ik voor de keuze gesteld om één van de twee abonnementen af te sluiten, het standaard met reclame voor E 5,99 of zonder reclame voor E 8,99 per maand, na het aanklikken van één daarvan wordt ik doorgelinkt naar de betaalmogelijkheden, en dan gaat het dus mis, want het is toch een gratis pakket.

Dus is mijn vraag, hoe krijg ik mijn gratis account geactiveerd?

Ik wacht een reactie af. Groet

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5980Posts
  • 707Oplossingen
  • 2537Likes

Goedemorgen @Wijnand25 

 

Goed dat jij je hier in dit topic meldt voor problemen met SkyShowtime.

 

Als ik nu in je abonnement kijk heb je SkyShowtime in je abonnement zitten en heb je deze nog niet geactiveerd. Als ik je account probeer aan te maken met je e-mailadres die gekoppeld is aan Mijn Ziggo, krijg ik de melding dat je al een account hebt. Dat lijkt er dus op dat SkyShowtime dat account niet heeft verwijderd. 

Heb je hen al eens opnieuw benaderd?

 

 

Wijnand25

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Jamyla,

 

Ik heb op **Accountnaam door moderator afgeschermd ivm privacy**  een nieuw account met elf karakters in het wachtwoord aangemaakt.

Zowel in de Ziggo/Vodafone app op mijn mobiel als in MijnZiggo op mijn laptop zie ik dat SkyShowtime is geactiveerd.

Ik heb nogmaals een mail naar Sst gestuurd en wacht hun reactie af.

Voor dit moment ben ik eerst overdag niet op de community, vanavond maar weer

 

Wijnand25

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik loop tegen dezelfde problemen aan, tot op heden kom ik bij elke poging om mijn gratis SkyShowtime pakket re openen/activeren via zowel SkyShowtime.com als de link via Ziggo (je gratis abonnement activeren omdat je Vodafone en Ziggo hebt) kom ik tot aan de keuze pagina welk abonnement ik zou willen afsluiten om dan vervolgens na een keuze naar de betaalpagina doorgestuurd te worden.

In MijnZiggo staat dat SST actief is en ook in de VodafoneZiggo app, dus waar gaat het mis.

Mijn eerste SST account is gedeactiveerd door SST.

Op hun advies heb ik met een alias mailadres een nieuw account aan gemaakt.

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1875Likes

@Wijnand25 oei, frappant dus. Sorry dat het wat onduidelijk blijft. 

Want: het abonnement staat gewoon actief. Wat zie je als je naar kanaal 157 gaat op je mediabox Next?

Je vindt de SkyShowtime-app onder 'TV apps' of met je stembesturing: zeg 'SkyShowtime’. Wat gebeurt er als je die gebruikt met je inloggegevens?

 

Wijnand25

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Jacob

Tot mijn grote verrassing en verbazing ben ik vanmiddag, na mijn reactie, via een help mogelijkheid op de SST pagina op SST.com op mijn laptop op een mogelijkheid gewezen om via een linkje in MijnZiggo naar streamingsdiensten beheren te gaan, daar stond ineens een venster van SST om het gratis account te activeren, dit venster stond er eerder nog niet, toen was het zo maar klaar.

In ieder geval bedankt voor de moeite om er naar te kijken.

Mijn gratis  SkyShowtime is nu actief.

Grt. En een goed weekend

Adesh27

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb het zelfde probleem.

Als iemand er na kan kijken zou fijn zijn. 

Alvast bedank. @Anne B @Jamyla 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5429Posts
  • 509Oplossingen
  • 1811Likes

Hi @Adesh27 

Ik heb zonet gereageerd in dit topic waar je ook actief bent. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic