Goedemiddag,
Vandaag ons abonnement geupgrade en daar zit dan ook Skyshowtime bij.
Helaas krijgen we een foutmelding als we willen activeren. Zowel via de app als via internet of ziggo box.
De melding is dat ze de promo niet kunnen inwisselen
Enig idee wat er niet goed gaat?
Mvg
Gerard
Bedankt voor jullie geduld in dit topic. De oorzaak van het probleem is inmiddels duidelijk en we werken hard aan de oplossing.
Goedemiddag allemaal,
Helaas staat het onderzoeksticket op dit moment nog open. De nieuwe meldingen die hier doorgegeven zijn heb ik toegevoegd aan het onderzoeksticket wat hiervoor openstaat.
Ervaar je problemen met het inwisselen van je promo, laat dit dan weten in een reactie op dit topic. Wij zetten dit dan door naar onze collega's voor nader onderzoek.
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan een oplossing. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @helliebv
Wat jammer dat je al maanden bezig bent om het te activeren. Ik snap dat je een oplossing wilt!
Als ik de stappen doorloop in de meekijk-omgeving, lijkt alles daar goed te gaan. Wil je nog eens vanuit Mijn Ziggo proberen SkyShowtime te activeren? Je wordt dan gevraagd een e-mailadres in te vullen, hier mag je dan je Mijn Ziggo gebruikersnaam (e-mailadres) invullen. Laat je weten of het werkt? Zo niet, dan ontvangen we graag een printscreen van wat er vanaf dat punt misgaat.
Zo, hier ben ik weer.
Nog 1 maand te gaan en dan is het Party-Time voor mij. Dan ben ik exact 1 jaar bezig met het activeren van SST.
Gratis SST behorend bij een Vodafone abonnement.
Al bijna een jaar wordt gratis SST niet geleverd.
Gelukkig is er bij Ziggo en Vodafone wel begrip voor mijn ongenoegen.
Dat dan weer wel.
Het is gelukt Ik kom weer kijken lag aan het e-mailadres misschien dat meerdere mensen hier wat aan hebben thanks
@Arahon De compensatie kan ik niet beloven maar ik geef topic even door aan de betreffende Ziggo Medewerker en die komt er op terug voor u.
Tag van medewerkers is liever niet gewenst, meestal pakken ze topic's automatisch op.
Er is hier wel in dit topic een belofte gedaan. Ik vind het eerlijk gezegd maar teleurstellend dat ik hier opnieuw zelf achteraan moet gaan.
Ik vond het al geen geweldige oplossing dat ik 3 maanden in de zomermaanden kreeg, juist wanneer we weinig TV kijken. Nu is Film1 komen te vervallen en hebben we er eigenlijk maar een enkele maand goed gebruik van kunnen maken. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat die 12 maanden erachteraan zou worden gezet, maar helaas is dat niet het geval, ik moet er wéér zelf hier in dit topic om gaan vragen.
Ik snap dat taggen niet gewenst is, maar deze hele situatie, met tal van belletjes naar klantenservice (waar de technische dienst zelfs durfde te beweren dat het mijn schuld moest zijn), contact met skyshowtime, dit topic en altijd nog geen oplossing in zicht. Dus als ik heel eerlijk ben vind ik de 'liever niet gewenste problemen en klantenservice contacten' nét even wat zwaarder wegen.
Ik heb inmiddels mijn tv bij ziggo opgezegd. Ik blijf het topic wel in de gaten houden omdat ik nog wel een tegemoetkoming verwacht voor de afgelopen bijna 12 maanden.
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet netjes dat er na een week geen enkele reactie is. Er zit totaal geen gang in de zaak, in zowel de aangeboden compensatie als het oplossen van het probleem. We zijn nu bijna een jaar verder, ik heb 3 maanden film1 gekregen waarvan 2 in de zomermaanden en er amper TV wordt gekeken. Dit is toch geen doen zo? Zeker niet als er in hetzelfde topic personen 12 maanden film1 krijgen aangeboden als compensatie.
@Arahon heb hem weer even onder de radar van de Ziggo Moderators gezet, morgen zal dit topic zekers worden opgepakt, niet altijd zijn er Medewerkers actief, ze doen ook andere zaken naast de community. Maar er staat weer een reminder voor ze en hopelijk komen jullie er uit. Meer kan ik niet doen als Klant/T.E.A.M Lid
@Arahon Het spijt me dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Omdat het om privégegevens gaat, stuur ik je een privébericht.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.