1
Vraag
2
Reageer en help mee
Holthuizen

Level 13
  • 741Posts
  • 13Oplossingen
  • 120Likes

SkyShowtime activeren lukt de helpdesk niet

Het betreft SkyShowtime activeren, bij John gelukkig opgelost en ik krijg te horen met hetzelfde probleem dat het nog niet kan worden opgelost! 
Ik zou hier graag een nadere uitleg over ontvangen en begin mij af te vragen of de Hulpdesk wel voldoende kennis heeft om klanten adequaat te helpen!?

35 Reacties 35
Steefb

Level 20
  • 16395Posts
  • 3041Oplossingen
  • 7674Likes

Niet de helpdesk dit keer, maar ziggo heeft een probleem.

Zoeken - Ziggo Community

Holthuizen
Topicstarter
Level 13
  • 741Posts
  • 13Oplossingen
  • 120Likes

Ok, leg mij maar dat uit?

Holthuizen
Topicstarter
Level 13
  • 741Posts
  • 13Oplossingen
  • 120Likes

Graag één reactie van ziggo !

MR_CHIP

Level 19
  • 12712Posts
  • 137Oplossingen
  • 4289Likes

@Holthuizen  schreef:

Graag één reactie van ziggo !

dit is geen live chat en het is weekend

Pasi

Level 19
  • 10474Posts
  • 507Oplossingen
  • 5852Likes

@Holthuizen  schreef:

Het betreft SkyShowtime activeren, bij John gelukkig opgelost en ik krijg te horen met hetzelfde probleem dat het nog niet kan worden opgelost! 
Ik zou hier graag een nadere uitleg over ontvangen en begin mij af te vragen of de Hulpdesk wel voldoende kennis heeft om klanten adequaat te helpen!?

Hallo,

Een eerlijk antwoord: soms wel, maar vaak niet.

Zolang het gaat om standaard zaken zoals een abonnement er bij of één er af, dan wel. In bijna alle andere gevallen, dan niet.

Ziggo heeft al maanden een groot probleem met de activatie van SkyShowTime, want als dat via Ziggo gedaan wordt, werkt het vaak niet.

Rechtstreeks activeren bij SkyShowTime werkt wel, dus dáár ligt het probleem niet.

Soms lukt het Ziggo om bij één klant SkyShowTime werkende te krijgen, echter niet bij allen en die moeten blijkbaar maar op hun beurt wachten, gezien de reactie van de helpdesk. Maar heeft de helpdesk u ook verteld, waarop u dan moet wachten ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77250Posts
  • 5245Oplossingen
  • 22911Likes

@Holthuizen Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd, waarschijnlijk morgen, langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Holthuizen
Topicstarter
Level 13
  • 741Posts
  • 13Oplossingen
  • 120Likes

Beste  Bert,

Ik neem  toch aan dat je geen raket geleerde moet zijn om dit probleem op te lossen!

Helaas moet ik constateren dat als het ene probleem bij Ziggo is opgelost,  er een nieuw probleem verschijnt als gevolgd van zogenaamd wijzingen, veranderingen, verbeteringen die ook weer problemen veroorzaken, die ik sinds de overgang van Casema naar Ziggo helaas  heb ervaren!, op deze Community  staan de diverse voorbeelden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77250Posts
  • 5245Oplossingen
  • 22911Likes

@Holthuizen "Ik neem  toch aan dat je geen raket geleerde moet zijn om dit probleem op te lossen!"

De oplossing hangt geheel en al van de oorzaak af, je kunt snel een schijnbare oplossing forceren, maar wat maak je daar dan mee kapot in een geautomatiseerd activatiesysteem, dus zul je dit eerst goed moeten uittesten.

Als het zo makkelijk was, dan had Ziggo dit allang opgelost.

Zij willen ook geen problemen en gemopper, net zoals hun klanten, dat knaagt aan hun betrouwbaarheid van diensten en dat is niet prettig werken.

MR_CHIP

Level 19
  • 12712Posts
  • 137Oplossingen
  • 4289Likes

Dit geneuzel duurt al jaren ....

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77250Posts
  • 5245Oplossingen
  • 22911Likes

@MR_CHIP  schreef:

@MR_CHIP Het kan geen jaren geneuzel zijn met SkyShowtime, want SkyShowtime is pas actief sinds augustus vorig jaar: Het beste van SkyShowtime bij Ziggo - Ziggo Community

MR_CHIP

Level 19
  • 12712Posts
  • 137Oplossingen
  • 4289Likes

@Bert  schreef:

@MR_CHIP  schreef:

@MR_CHIP Het kan geen jaren geneuzel zijn met SkyShowtime, want SkyShowtime is pas actief sinds augustus vorig jaar: Het beste van SkyShowtime bij Ziggo - Ziggo Community

Laten we zeggen geneuzel op geneuzel dan

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1957Posts
  • 178Oplossingen
  • 1325Likes

Dag @Holthuizen, jammer om te lezen dat je ook problemen hebt met het activeren van SkyShowTime. Zoals je wellicht al hebt opgemerkt spelen er meerdere issues omtrent het activeren van de streamingdiensten en het is nu aan mij de taak om te kijken wat het probleem bij jou precies is zodat de juiste vervolgstappen worden gezet.

Je geeft aan dat het activeren van SkyShowTime niet lukt. Zou je mij willen voorzien van een antwoord op onderstaande vragen zodat ik een beeld krijg van de situatie?

1. Tegen welke foutmelding loop je aan zodra je SkyShowTime wil activeren?

2. Hééft het wel gewerkt of wil je het nu voor het eerst werkend krijgen?

3. Heb je de mogelijkheid ons een screenshot te sturen van de melding die je te zien krijgt?

Dank alvast!

Holthuizen
Topicstarter
Level 13
  • 741Posts
  • 13Oplossingen
  • 120Likes

ik wil het graag werkend krijgen op mijn iPad!IMG_1204.png

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1957Posts
  • 178Oplossingen
  • 1325Likes

Dag @Holthuizen, werkt SkyShowTime enkel niet op je iPad of op geen enkel apparaat?

Daarnaast heb ik hierboven een drietal vragen gesteld om een wat duidelijker beeld te krijgen.

Zou je deze vragen willen beantwoorden?

Dank alvast!

Pasi

Level 19
  • 10474Posts
  • 507Oplossingen
  • 5852Likes

Afgezien van de bij Ziggo standaard ( 😮 ) activatie problemen :
vpn.png

Gebruikt u een vpn ? Dat kan soms allerlei problemen veroorzaken, vooral ook omdat b.v. bij aanmelding vaak ook IP nummer en/of locatie gegevens worden opgeslagen, welke natuurlijk via een vpn anders zijn. Pas als alles normaal werkt, dan eventueel een vpn inschakelen en controleren of e.e.a. blijft werkt.

Holthuizen
Topicstarter
Level 13
  • 741Posts
  • 13Oplossingen
  • 120Likes

Omdat SkyShowtime niet meer in Ziggogo zit heb ik de app van Showtime op iPad gedownload om het op deze manier te bekijken, ook zonder VPN lukt het niet!
Op de next mini werkt het wel!

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1957Posts
  • 178Oplossingen
  • 1325Likes

Duidelijk, dankjewel!

Dan ligt het dus niet aan je account maar gaat het ergens mis op de iPad, omdat het inloggen en bekijken van SkyShowTime content op je Next Mini wél lukt.

Kan je aangeven welke stappen je precies volgt om gebruik te maken van SkyShowTime op je iPad en wanneer je tegen de eerder aangegeven foutmelding aanloopt?

Holthuizen
Topicstarter
Level 13
  • 741Posts
  • 13Oplossingen
  • 120Likes

Ik kan het niet activeren!!!!!!!

Holthuizen
Topicstarter
Level 13
  • 741Posts
  • 13Oplossingen
  • 120Likes

DIT WAS DE REACTIE VAN DE HULPDESK !!!!!!!!!!!!!!!
Dat is inderdaad ontzettend balen en heel erg frustrerend. Het ligt niet aan jouw apparaten, maar aan een probleem in de achterliggende systemen. Meer klanten zijn geraakt door dit probleem.

Achter de schermen wordt er door professionals hard gewerkt naar een oplossing voor dit probleem. Er is nog geen verwachte oplostijd bekend.

Tot die tijd is het helaas even afwachten op een update/oplossing. Kan ik je anders compenseren met een gratis zenderpakket voor 3 maanden naar keuze?

Ik hoor graag van je!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic