1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rita05

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SkyShowTime heeft actief gestaan maar werkt niet meer?

Ik had een vraag gesteld over SkyShowtime en u heeft mij als antwoord een vraag gezonden maar ik heb geen melding gehad en met vakantie geweest. Dus dit niet opgemerkt. Nu is mijn vraag in het archief geplaatst. Ik zal dus eea toelichten. Ik had geschreven dat ik geen SkyST op mijn Samsung tablet en smartphone meer heb maar dat ik het in het begin wel had. Het zit in mijn abonnement. Uw vraag was of het wel op mijn TV werkt en of het op kanaal 157 werkt. Dus dat antwoord ik nu: nee op beide werkt het ook niet. Ik heb een Samsung TV. Als ik bij SkyST op alle toestellen kijk staat onderaan "u bent aangemeld als **@live.com". Maar kan dus niet een film zien dan krijg ik dat ik een abonnement moet afsluiten. Mijn code is voor community ***

**Bericht aangepast door moderator**

19 Reacties 19
Garihd

Level 17
  • 2797Posts
  • 91Oplossingen
  • 1598Likes

Dit is het oorspronkelijke topic link

U heeft dus wel de Skyshowtime app op uw TV en smartphone maar de gebruikersnaam en wachtwoord werken niet?

Of bedoeld u het Skyshowtime aanbod wat in de Ziggo Go app zichtbaar was via het entertainment menu?

Afgaande op het andere topic is er blijkbaar wel een actief Skyshowtime account.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77256Posts
  • 5248Oplossingen
  • 22914Likes

Plaats geen privégegevens op dit open forum, als je geen bergen spam of phishing mails wenst te krijgen.

Spammers en hackers zijn dol op actie emailadressen.

Een Ziggo moderator zal het emailadres morgen weghalen.

Rita05
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de info

Rita05
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bericht aan Gahrid.

Ik kan op een of andere manier je bericht niet beantwoorden. Ik ben hier nog niet zo handig in maar ik heb op al.mijn apparaten geen SkyShowtimr

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77256Posts
  • 5248Oplossingen
  • 22914Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Garihd

Level 17
  • 2797Posts
  • 91Oplossingen
  • 1598Likes

Die handigheid komt wel, zolang u maar begrijpt wat ik schrijf.

Voor de tablet en de telefoon is de app via deze link te installeren.

https://play.google.com/store/search?q=skyshowtime&c=apps

Voor de Samsung televisie zult u via de menu balk die zichtbaar wordt als u op de Home of Menu knop drukt naar Apps moeten gaan en daar via de app bibliotheek deze opzoeken.

Dit ziet er uit als deze afbeelding als de app is geinstalleerd.

20240609_120735~2.jpg

Ontbreekt het Skyshowtime icoon ontbreekt dan selecteerd u apps mogelijk staat de app al in het bovenste rijtje bij aanbevolen apps. Is dat niet het geval dan met de afstandbediening van de tv apps openen dan krijgt u de bibliotheek te zien rechtsbovenin staat een loep/vergrootglas die selecteert u dan opent het zoek scherm hiervanuit kunt u de app installeren.

20240609_120823~2.jpg

Met een mediabox van Ziggo de Next of de Mini wordt de app via 157 gestart.

Om de skyshowtime app te gebruiken heeft u een account nodig, deze heeft u als het goed is gemaakt via Mijn Ziggo onder het kopje beheer streamingdiensten.

Ter informatie u bent niet de enige waar het momenteel niet gaat zoals het moet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8179Posts
  • 2417Oplossingen
  • 4025Likes

Hi @Rita05 

Wat balen dat je nog steeds problemen ervaart met SkyShowTime. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat de gratis variant hiervan actief staat onder jouw gegevens. Ook in Mijn Ziggo wordt het volgende weergegeven, wat aangeeft dat dit abonnement is geactiveerd: 

Uit je bericht begrijp ik dat je bent ingelogd, maar als je iets wilt bekijken je de melding krijgt dat je een abonnement moet afsluiten. Wil je via deze pagina eens jouw wachtwoord voor SkyShowTime opnieuw instellen? Wat krijg je dan te zien als je je hier probeert aan te melden? Mocht je dan toegang hebben tot SkyShowTime, dan het advies om op al je devices even uit te loggen en opnieuw in te loggen met je nieuwe gegevens.

Rita05
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik gedaan maar krijg nog steeds dat ik een abonnement moet afsluiten. Ik zal proberen de screenshots bij te sluiten.

Rita05
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat alles was in orde en enige maanden geleden had ik op alle apparaten SkyShow toen was alles verdwenen en bleken er meerdere mensen het zelfde probleem te hebben. Tja....

Garihd

Level 17
  • 2797Posts
  • 91Oplossingen
  • 1598Likes

@Rita05  schreef:

Dat alles was in orde en enige maanden geleden had ik op alle apparaten SkyShow toen was alles verdwenen en bleken er meerdere mensen het zelfde probleem te hebben. Tja....

U bedoelt hiermee Skyshowtime via de Ziggo Go app dat klopt. Nu mag alleen de app van Skyshowtime zelf worden gebruikt.

Bij een andere klant was het noodzakelijk dat Skyshowtime door Ziggo werdt uitgezet en de klant dit helemaal opnieuw moest activeren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8179Posts
  • 2417Oplossingen
  • 4025Likes

Hi @Rita05 
Bedankt voor het toevoegen van de schermafbeeldingen! Even voor mijn beeldvorming/bevestiging. Je kunt dus wel inloggen bij SkyShowTime en het wachtwoord opnieuw instellen? Alleen als je dan bent ingelogd bij SkyShowTime, dan krijg je dus hetgeen te zien in de schermafbeeldingen dat er geen abonnement actief is? 

Rita05
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Rita05
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik stuur hier nog een screenshot dat je kunt zien dat ik bekend ben bij SkyST. Op een van mijn eerdere screenshots staat links boven ook een profielfoto van mij.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1958Posts
  • 178Oplossingen
  • 1326Likes

Hi @Rita05,

Bedankt voor je duidelijke bericht en screenshot. Voor het probleem wat je momenteel ervaart staat een ticket open. Ik heb je hieraan toegevoegd als zijnde voorbeeld. Zodra ik een update voor je heb zal ik het hier met je delen. Excuus voor het ongemak zover!

Rita05
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank. Misschien heeft het volgende er iets mee te maken. Mijn SkST is in gegaan ca vorig jaar juni en werkte goed. Rond de jaarwisseling heb ik de nieuwe mediabox ontvangen. Daarna... ging het mis. Gebeld diverse malen met Ziggo en bleek in de administratie te staan dat ik maar recht had op SkyT tot 1 februari . Na....tig contacten en het opsturen van mijn contract erkende ze dat ik dus 2 jaar recht op SkyT heb. Ik heb dus al "eeuwig" alles bij Ziggo maar sinds juni vorig jaar ook een 2 jarig contract bij VodaFoon waardoor ik recht op SkyT heb. Ze zouden bij Ziggo eea herstellen. Bij hun in de administratie staat het nu OK maar misschien hebben ze toen niet de juiste info aan SkyT doorgegeven. Ik heb hier uiteraard al eerder over gebeld maar.... ge Rita

Rita05
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de apps en ben ingelogd maar kan geen films bekijken want ik moet dan een abonnement afsluiten. Support heeft gereageerd en een ticket aangemaakt zodat Ziggo eea gaat onderzoeken

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4526Posts
  • 597Oplossingen
  • 2270Likes

@Rita05 Even een update ten aanzien van het collectieve incident. Er is inmiddels gevonden dat er mismatches zitten in de activatie status bij Ziggo en SkyShowtime. Men is aan het onderzoeken waardoor dit ontstaat en hoe dit te herstellen valt. We hebben helaas nog geen verwachte oplostijd. Mocht je dus nog geen toegang hebben tot de content van SkyShowtime, weet dat er aan gewerkt wordt.

Rita05
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb je mijn 1e bericht van 2 weken geleden gelezen? Ik denk nl dat dat bij mij het probleem is. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14219Posts
  • 1183Oplossingen
  • 6216Likes

Het gaat hier wel om het bekende probleem. Bij Ziggo staat het abonnement actief, maar bij SkyShowtime is dat niet bekend, waardoor je daar de melding te zien krijgt dat je een abonnement moet nemen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic