Vraag
Reacties
Oplossing
jnvndrhgt
Level 1

Sky Showtime deactiveren lukt niet

Goedendag,

Ik zie dat velen moeite hebben om SkyShowtime te activeren, ik wil het juist deactiveren en dat lukt ook niet!!!!!

Iemand een idee?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Eerder nam je Movies&Series XL af, voor €11,95 per maand, dit is in oktober 2023 omgezet naar TV Zenders Plus met SkyShowtime. Vanaf dat moment was SkyShowtime dus onderdeel van je abonnement. SkyShowtime is een streamingdienst en moet geactiveerd worden via Mijn Ziggo voor volledige toegang. 

Zoals aangegeven is het ook mogelijk om SkyShowtime te verwijderen uit je abonnement. Je houdt dan TV Zenders Plus over, dit kost € 9,95 per maand. 

Bekijk in context

0 Kudos
10 Reacties 10
Valentino
Level 8

Dus via https://www.ziggo.nl/nieuw-mijn-ziggo/producten/televisie/gratis-tv-pakket-instellen werkt dus niet?

Ik neem aan dat je het hebt over het ‘gratis pakket’ wat je kunt kiezen als je Vodafone en Ziggo hebt?

Zo ja, ik denk als je daar voor het Ziggo totaal of kinderpokken kiest, dat dan SkyShowtime gedeactiveerd wordt.

0 Kudos
Valentino
Level 8

😁die vervelende spellingcontrole, ik bedoelde natuurlijk kinderzenders.

0 Kudos
jnvndrhgt
Level 1
Topicstarter

Nee, ik lees daar dat ik Ziggo Sport Totaal heb en dat er verder geen keuzes meer zijn. Ik heb Sky geactiveerd omdat dat het Europese antwoord zou zijn op Amerikaanse streamingdiensten, maar er zit maar verdomd weinig Europees bij. 

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Welkom op de Community @jnvndrhgt!

Smaken verschillen en het is je goed recht om de producten in je abonnement te herzien. Ik ben er gelijk voor je ingedoken. Ziggo Sport Totaal is bij jou inderdaad actief als gratis extra zender pakket omdat je Ziggo en Vodafone combineert.

Daarnaast zie ik dat jij een extra zenderpakket afneemt: 'SkyShowtime & TV Zenders Plus'. Dit pakket kost € 11,95 per maand. Dit pakket kun je eventueel aanpassen naar TV Zenders Plus á € 9,95 per maand. Daarmee bespaar je € 2 per maand en zeg je SkyShowtime dus mee op. Voor een overzicht van het 'TV Zenders Plus' pakket kun je hier terecht.

Mocht ik iets voor je kunnen aanpassen binnen je abonnement, laat het vooral weten. 

0 Kudos
Template
Level 17

@jnvndrhgt wrote:

Nee, ik lees daar dat ik Ziggo Sport Totaal heb en dat er verder geen keuzes meer zijn. Ik heb Sky geactiveerd omdat dat het Europese antwoord zou zijn op Amerikaanse streamingdiensten, maar er zit maar verdomd weinig Europees bij. 

Met Europese antwoord bedoelen de bedrijven erachter een andere naam en dat het voor de Europese markt Paramount+, Peacock en een klein deel Hulu is(Comcast was samen met Disney eigenaar van Hulu).

Ipv dat voor de Europese markt Paramount+ en Peacock beschikbaar kwamen. 

0 Kudos
jnvndrhgt
Level 1
Topicstarter

Dank Vincent,

Voordat ik verder ga: reageer je namens Ziggo? Want hoe weet jij wat voor abonnement ik heb? Ik betaal inderdaad 11,95, maar dat betaalde ik in februari ook, en toen had ik nog geen SkyShowtime geactiveerd, dat heb ik pas gisteren 11 maart gedaan... Ik betaalde overigens in oktober '23 ook al 11,95 (ik heb niet verder gezocht) en toen was er nog geen sprake van SkyShowtime... Nu lijkt het er dus op dat ik al een hele tijd twee euro te veel betaald heb.

Ik heb ook de chat ontdekt. Gek genoeg kan dat alleen via de telefoonapp, (waarom eigenlijk?). Ik wacht maar even af wat ze daar gaan doen, ze vertellen in principe hetzelfde verhaal is jij. 

Dank in ieder geval

0 Kudos
jnvndrhgt
Level 1
Topicstarter

Dank Template,

Zo langzamerhand begin ik te begrijpen dat SST gewoon in mijn abonnement is binnengeschoven zonder bijbetaling. Dus lijkt het mij een gevalletje van gegeven paard en het derzelve in de bek kijken.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

@Vincent  is een Community Moderator (Ziggo medewerker) dat kun je zien aan het Ziggo logo voor zijn naam en Community Moderator achter zijn naam

IMG_6728.jpeg

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Eerder nam je Movies&Series XL af, voor €11,95 per maand, dit is in oktober 2023 omgezet naar TV Zenders Plus met SkyShowtime. Vanaf dat moment was SkyShowtime dus onderdeel van je abonnement. SkyShowtime is een streamingdienst en moet geactiveerd worden via Mijn Ziggo voor volledige toegang. 

Zoals aangegeven is het ook mogelijk om SkyShowtime te verwijderen uit je abonnement. Je houdt dan TV Zenders Plus over, dit kost € 9,95 per maand. 

0 Kudos
jnvndrhgt
Level 1
Topicstarter

Op internet is niks logisch. Iedereen kan daar lekker anoniem onder allerlei fancy namen vrolijk zijn gang gaan. En verder ken ik genoeg forums waarin geen medewerkers in zitten.

0 Kudos