gringoman

Level 5
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Skippen via microfoon werkt niet meer goed

Heb Mediabox Next en in versie 4.40 kan ik niet meer skippen/doorspoelen via de microfoon,deed altijd perfect,doet die niet meer sinds een paar weken,normaal zeg ik spoel 8 minuten verder en dan skip ik zo makkelijk door de reclame heen bij opnames,als ik dit nu doe dan spoelt die langzaam vooruit.

Is dit ook opgelost in versie 4.41?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @gringoman

We hebben meerdere signalen ontvangen dat het doorspoelen van opnames en / of Replay TV niet meer een x aantal minuten kan worden doorgespoeld via een stemcommando. Voorheen kon je 5 minuten verder zeggen waarna het programma 5 minuten doorspoelt. Dit werkt niet meer, er wordt alleen nog maar een doorspoel actie op snelheid 1 uitgevoerd.

 

Het probleem is in onderzoek en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Tot die tijd kun je als workaround de content snel doorspoelen door de pijltjes knoppen op de afstandsbediening te gebruiken of via de verschillende snelheden van vooruit spoelen. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dat is een probleem in de cloud, Ziggo is bezig met de oplossing.

gringoman
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Oke bedankt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @gringoman

We hebben meerdere signalen ontvangen dat het doorspoelen van opnames en / of Replay TV niet meer een x aantal minuten kan worden doorgespoeld via een stemcommando. Voorheen kon je 5 minuten verder zeggen waarna het programma 5 minuten doorspoelt. Dit werkt niet meer, er wordt alleen nog maar een doorspoel actie op snelheid 1 uitgevoerd.

 

Het probleem is in onderzoek en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Tot die tijd kun je als workaround de content snel doorspoelen door de pijltjes knoppen op de afstandsbediening te gebruiken of via de verschillende snelheden van vooruit spoelen. 

gringoman
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Het werkt bij meer weer sinds gisteren.

Flowerhill

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Sinds gisteren bij mij weer niet, terwijl het in augustus idd weer opgelost was.

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Flowerhill goed dat je even komt buurten, want als dat skippen niet lekker loopt is dat altijd irritant.

Vraagje: speelt het nog? Zoja, heb je de mediabox al even 30 seconden van de stroom gehaald? En mocht het dan niet werken, speelt dit dan altijd? Dus zowel bij Replay TV als opnames? En werkt het helemaal niet, of alleen bepaalde delen van het doorspoelen? En met de pijltjestoetsen op de afstandsbediening, gaat het dan wel goed? 

Flowerhill

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi @Jacob , ik heb zit weekend weer even verschillende momenten getest en zowel bij Replay en Opnames en als ik ‘ga 8 minuten vooruit’ zeg werkt het nu gewoon. Ik ga het in de gaten houden. 

Uitgelicht topic