Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Inieminie
Level 5

Sinds update 4.4.3 handshake-problemen weer terug

Beste Ziggo..

Na heel veel ellende en Sony die uiteindelijk wel de oplossing had voor mijn handshake problemen,nu sinds de update van 4.4.3weer problemenn,terwijl in de update " verbeterde stabiliteit" wordt aangegeven..ik wordt er nu wel beetje naar van .en nu ?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MR_CHIP
Level 19

wat ik wel eens lees wat kan helpen : zet de opstarttijd op eco of trage start 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
MR_CHIP
Level 19

wat ik wel eens lees wat kan helpen : zet de opstarttijd op eco of trage start 

RoWi.
Level 20

Welke oplossing had Sony destijds? 

Ah gevonden de televisie op standaard instellen.

De verbeterde stabiliteit zal de box software zelf betreffen, niet de samenwerking met de diverse merken en modellen televisies.

Inderdaad kan de Eco instelling helpen.

0 Kudos
Inieminie
Level 5
Topicstarter

Feit is dat het volledig was opgelost dankzij een techneut van Sony..en nu door een nieuwe update van Ziggo ,net als de vorige x de ellende weer begint .

En aangezien ik nu niets meer kan veranderen aan de instellingen,omdat die juist staan heb ik dus nu weer een probleem..erg vervelend.

Die stabiliteit betreft uiteraard de box ,maar ergens gaat het toch echt weer mis ..

Ik vrees alleen dat het totaal nutteloos is om dit bij Ziggo aan te kaarten ..

0 Kudos
Inieminie
Level 5
Topicstarter

Nu net eerst op traag gezet .. afwachten morgenochtend,want het gaat mis als de box en tv een langere tijd uit zijn geweest (iig een uur minimaal)

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Niks ten nadele van Ziggo maar ik deel die gedachte.

Maar wat zijn de problemen die u nu ondervindt? Ps met uit bedoeld u standby niet volledig stroomloos?

0 Kudos
Inieminie
Level 5
Topicstarter

Tv geeft pas later beeld if na opnieuw uit een aanzetten .nee ik ben ook trouw Ziggo fan maar begin het echt heel vervelend te vinden ..het gekke is echter wel dat de combi boven (ook next en Bravia xr ) nog wel goed opstart ..dus vage **bleep** ..maar het begon met 4.4.3 weer ,dus daar zit ( voor mij ) met de compabiliteit iets niet goed .ik bedenk me net dat ik de next boven nog niet heb gecheckt op 4 4.3 overigens 

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Dat zou gelijk moeten zijn anders is de software versie zeker een aanknopingspunt.  Voor de duidelijkheid het beeld van de Next zoals het Menu komt niet meteen in beeld?

0 Kudos
Inieminie
Level 5
Topicstarter

Inderdaad..soms duren updates boven iets langer dan beneden IVB de langere weg vanaf de bron ..zit nog een router tussen ook ..maar het niet wel aan 4.4.3 liggen want de problemen begonnen een week geleden ongeveer en 4.4.3 werd toen verder uitgerold of was al geïnstalleerd...ik zal straks of morgen even checken ..voor nu hoop ik dat trage start iets uithaalt 

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Als de Next boven bedraad is dan mag de lengte van de kabel niet veel uitmaken.

Een router er tussen mag ook niet veel uitmaken afhankelijk van hoe deze is ingesteld en wat de specificaties hiervan zijn. 

Ik ben benieuwd of deze instelling helpt.

0 Kudos
Inieminie
Level 5
Topicstarter

Boven ook 4.4.3 ,idd alles is bedraad..

Vanochtend ging het beter (eco ) maar is dan even afwachten nu .

Thx